Żelowy dobry, jednak czy aż na tyle że warto aby sporo dopłacać. Ja mam "zwykły" i śmiga bez problemu 4 lata ( bez meldowania)
ja za ako dalem 1000zl,ale podobno nie do zajechania. bosha z jakimis tam plytkami czy cos takiego :P
Podpinajac sie pod temat mam pytanie: moj akku jest juz chyba trup: rano odpala, jade 20km do sklepu, ide na zakupy, po 20min wracam, przycisk start i.. Pol obrotu silnika i koniec!? To chyba najlepiej mowi o tym ze aku jest juz do wyrzucenia? Mam 5l kwasu ktory ojciec mi zalatwil zeby wymienic w akumulatorze (specjalnie produkowany do aku). Jest sens walczyc z tym akku, wymieniac plyny, ladowac i to wszystko robic? Czy to definitywnie nic nie da i trzeba szukac nowego akumulatora? PoZdrawiam
nie ma sensu kombinowania, najprawdopodobniej i tak masz już jakiś aku bezobsługowy więc nie wiem jak byś tam chciał coś dolać.. Jak by szło tak łatwo wskrzesić baterie to nikt by ich nie wymieniał a e65/66 potrzebuje dużooo prądu !
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Ja mam akumulator wymieniony, wsadzilem miesieczny akku z mercedesa oryginal, jet obslugowy, ma korki do uzupelniania na gorze. Z tym ze to bylo jakies 4 mce temu, jak mialem problemy z pozeraniem pradu przez bmke (auto nie usypialo sie) i zdarzylem go troche zajezdzic w tym czasie. Plyn mam, czasu troche tez, bo nie jest to jedyne auto w domu, wiec mam czas na ekperyment. Nowy akku kosztuje tu ok. 180f (mieszkam w uk) wiec pomyslalem, ze moze to my cos pomoc. Banka 5l kosztowala 20zl, wiec koszt eksperymentu w porownaniu do nowego akku zaden. Interesuje mnie tylko czy to nie syzufowa praca..?!
daj sobie spokój elektrolit z aku to bardzo żrąca ciecz, a wymianą i tak nic nie osiągniesz
Nie dziwi cię fakt że rano odpala a po 20km nie?! Ja bym się rozrusznika prędzej przyczepił niż akumulatora. Przecież ten aku po przejechanie 20km wcale nie jest gorzej naładowany niż rano.
Ostatnio edytowane przez kajciu ; 13-01-2013 o 19:50
No nie bardzo, bo kontrolki od razu gasna, zaczyna swirowac auto z powodu braku pradu. Po podlaczeniu kabli, po 2-3 min jestem w stanie odpalic auto. Ktorys mechanik rzucil mi haslo, ze akku ma przerwe... Nie wiem jak to fizycznie wyglada, ale na to wyglada.