Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 46

Wątek: [nivo]

  1. #31
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    90
    BMW
    BMW e32
    Skąd
    Częstochowa
    Witam odkopie trupa :P Czy do wersji z nivem i servotronicem trzeba zawsze lać CHF11s? Na korku nie mam żadnych oznaczeń, jest tylko na zbiorniczku napisane żeby stosować płyn chf. Poprzedni właściciel nalał czerwonego i nivo nie działa tak jak powinno, ale servotronic działa

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Jurij
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    257
    BMW
    Ex. e32 740iL 92, jest e32 735iL 89
    Skąd
    Olsztyn, Geldermalsen NL
    Lać CHF albo zamienniki. Np: SWAG 6161 (zielono przezroczysty syntetyk) albo FEBI. One są tańsze. Jak masz czerwony to wymień. Servotronic działa ale do czasu. U mnie umarł i też był czerwony. Niestety po wymianie oleju na właściwy nie działa w 100% tak jak należy.

  3. #33
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa
    Zlej z układu ATF jak najszybciej.Nalej CHF 7.1 (mineralny) lub CHF 11s (syntetyczny),w zależności co masz napisane na korku,lub zamienniki swag lub febi jak napisał kolega wyżej.
    "Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik Awatar sokół
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    235
    BMW
    E32 750iL 1990r.
    Skąd
    Wisznice
    Jak nie wiesz jaki płyn powinien tam być to podpowiem, że jeśli auto jest z przed czerwca 90r. to prawdopodobnie minerał chf7.1 (zamiennik to febi - biała butelka zielone napisy, nie pamiętam symbolu).

  5. #35
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    90
    BMW
    BMW e32
    Skąd
    Częstochowa
    Chcę to zrobić jak najszybciej, ale na korku nie ma żadnej informacji :/ Auto wyprodukowane w 1987r

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Jurij
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    257
    BMW
    Ex. e32 740iL 92, jest e32 735iL 89
    Skąd
    Olsztyn, Geldermalsen NL
    W takim razie telefon do przyjaciela - serwis BMW i trzeba pociągnąć panów za język co powinno się lać do Twojej bumy. Podasz im Numer VIN o ile to nie skłądak i powiedzą co ma być. Lepiej być pewnym zanim się zaleje nieodpowiedni olej czy tez płyn.

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik Awatar F75
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    255
    BMW
    E32 750i
    Skąd
    Gdynia
    Blog
    1
    Panowie odgrzeję temat ponownie. U mnie wszystko jest w porządku z nivo tylko, jak stoi kilka dni, zaczyna opadać. To podobno normalny objaw, ale najgorsze jest to, że wywala mi płyn przez zbiorniczek. Czy wiecie co może być powodem? Zawór z tyłu, zawór przy zbiorniczku, czy może czujniki w zaworze przy zbiorniku? A może jeszcze coś innego? Miał ktoś może już takie objawy?
    moja trzecia córka ... E32 750i.... już zabytek

  8. #38
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    To nie jest normalny objaw, u mnie auto potrafi stać pół roku zimą i nie opada. Puszcza Ci zawór przy dyfrze od poziomowania i dlatego płyn cofa się do zbiornika.

    Wymień na dobrą używkę i będzie gitara.
    pozdrawiam Bartek

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik Awatar F75
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    255
    BMW
    E32 750i
    Skąd
    Gdynia
    Blog
    1
    Dzięki ttrol za podpowiedz. Ten zawór obstawiałem, ale przed zakupami lepiej dopytać, żeby nie wydawać kasy niepotrzebnie.
    moja trzecia córka ... E32 750i.... już zabytek

  10. #40
    Początkujący Użytkownik Awatar zelfix
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    55
    BMW
    E38 740iL M60B40
    Skąd
    Strzegom
    Ja mam takie pytanie. Mam w e38 nivo + edc i jak jadę po nierównościach - mam na myśli takie większe hopki - to bardzo mocno podskakuje mi tył. Do tego stopnia ze już niejedna osoba mi o tym mówiła. Zupełnie tak jakbym miał zużyte amortyzatory (dodam, że po naciśnięciu "s edc" jest ok), ale w układzie nivo tylne amortyzatory to tak naprawdę siłowniki hydrauliczne, a za amortyzowanie odpowiadają "gruchy" i skoro auto amortyzuje to znaczy, ze gruszki są ok bo jakby były padnięte to auto zesztywniałoby. Miał ktoś cos podobnego?
    ...robią "Aaa.." i "Uuu.." kiedy wysiadam z BMW...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •