Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 75

Wątek: Alternator 140A 14V

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    324
    BMW
    e32 m30b30 88r. e38 m62b44 99r.
    Skąd
    Stce
    jeżeli to 14.1 -2 jest z obciążeniem to jest ok.
    qba740 - na temat napięcia ładowania było już dużo tematów, opcja szukaj rozjaśni książkową wiedzę. przeczytaj mój poprzedni post jeszcze raz, i rób co uważasz za słuszne.

  2. #42
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    886
    BMW
    AC Schnitzer 730d 1999r
    Skąd
    Mlava
    u mnie jest 13.9v
    B M W

    Staram się pisać poprawnie po polsku.

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    324
    BMW
    e32 m30b30 88r. e38 m62b44 99r.
    Skąd
    Stce
    jeżeli 13.9 V na teście 9 to jest ok, a jeżeli na akumulatorze to jest za mało:(

  4. #44
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,299
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Ja z własnego doświadczenia mogę potwierdzić stara prawdę, że jeżeli masz za niskie ładowanie to:
    NAJPIERW SPRAWDŹ "+" POD MASKĄ, A JAK ROBI TO MECHANIK TO STÓJ NAD NIM I PATRZ CZY NA PEWNO SPRAWDZIŁ!!!!!
    Gdybym to zrobił na początku, zaoszczędziłbym jakieś 250-300zł i sporo nerwów :/

  5. #45
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez tuczi77
    Ja z własnego doświadczenia mogę potwierdzić stara prawdę, że jeżeli masz za niskie ładowanie to:
    NAJPIERW SPRAWDŹ "+" POD MASKĄ, A JAK ROBI TO MECHANIK TO STÓJ NAD NIM I PATRZ CZY NA PEWNO SPRAWDZIŁ!!!!!
    Gdybym to zrobił na początku, zaoszczędziłbym jakieś 250-300zł i sporo nerwów :/
    A wystarczyło mnie posłuchać :P

  6. #46
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    69
    BMW
    E39 540i Touring
    Skąd
    Łódź
    Cytat Zamieszczone przez wm
    qba740 - księgi są strasznie zacofane, ważne jest co zaleca producent akumulatora a nie producent samochodu:) jeżeli chcesz odwiedzać serwis co 2 lata na wymianę aku. to stosuj się do ksiąg:)
    napięcie wg. Varta czy Bosch (14.1 - 14.6) [V]
    Czyli według Ciebie wm trzeba kupować samochód pod akumulator...

  7. #47
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    886
    BMW
    AC Schnitzer 730d 1999r
    Skąd
    Mlava
    Cytat Zamieszczone przez wm
    jeżeli 13.9 V na teście 9 to jest ok, a jeżeli na akumulatorze to jest za mało:(
    Wczoraj sprawdziłem podczas jazdy na teście 9 wskazywał 13,7 V przy włączonych światłach. kiedy włączyłem podgrzewanie kierownicy i grzanie foteli oraz pełen nadmuch wskazanie spadło do 13,6 V.
    B M W

    Staram się pisać poprawnie po polsku.

  8. #48
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Trzeba dokonac pomiaru miernikiem na akumulatorze - bo OBC sprawdza napięcie na wiązce, na której może być spadek wywołany przez obciążenie innymi odbiornikami.

  9. #49
    Vip Vip
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    886
    BMW
    AC Schnitzer 730d 1999r
    Skąd
    Mlava
    Pisałem wcześniej ze miernik pokazywał 13,9 V
    B M W

    Staram się pisać poprawnie po polsku.

  10. #50
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    13.9 pod obciążeniem jest ok.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •