witam czy moze ktos juzx posiada taka instalacjen hho w aucie ciekaw jestem jakie to daje efektyn bo skoro mozna tak opuscic koszty paliwa to po co niszczyc silnik lpg???????
witam czy moze ktos juzx posiada taka instalacjen hho w aucie ciekaw jestem jakie to daje efektyn bo skoro mozna tak opuscic koszty paliwa to po co niszczyc silnik lpg???????
Poczytaj na forach,ale na zagranicznych (USA),tam ludzie chwala,jak ktos nie mial z tym nigdy doczynienia bedzie twierdzil,ze to czarna magia i czary.
"My¶lenie to najciê¿sza praca z mo¿liwych i pewnie dlatego tak niewielu j± podejmuje." - Henry Ford
1. lpg nie niszczy silnika a nawet "sic!" mo¿e wyd³u¿yæ ¿ywotno¶æ silnika bo np. na zimnym silniku nie leci bena i nie rozrzedza oleju, przy instalce V-gen mamy wzrost momentu obrotowego a nwaet zdarza siê,¿e dobrze za³o¿one inst. starszych generacji czasem robi± lepiej ni¿ bena:D
2. nadal nikt mi nie odpowiedzia³ co z wod± któa jest potrzebna do reakcji chemicznej gdy jest ujemna temperatura
3. gdy kto¶ sensownie odpowie na pkt 2 to z miejsca kupujê instalacjê do swojefo m30b35 oraz m43b16 mojej ¿ony i za 2miechy macie sprawozdanie:)
Zbiornik znajduje sie pod maska,nawet zima w ujemnych temperaturach woda przy zapalonym silniku ogrzeje sie w kilka minut.
"My¶lenie to najciê¿sza praca z mo¿liwych i pewnie dlatego tak niewielu j± podejmuje." - Henry Ford
http://www.auto-na-wode.pl/
http://waterpoweredcar.com/stanmeyer.html
http://www.water4gas.com/home.php
Napisa³em do cz³owieka z filmiku z youtube co ma zagazowane hho e36 z 1,8l i twierdzi ze osi±gi i spalanie jest ok. Uda³o mu siê zej¶æ o 45% w spalaniu paliwa. Jest tylko jeden problem. Ten cz³owiek nie odpisa³ na kolejne pytania.
Wspomina³ o problemie z w³±czaniem i wy³±czaniem hho. Nie dokoñczy³ tematu.
Aby to poprawnie dzia³a³o trzeba ingerowaæ w sygna³ sondy lambda. Co siê z tym wi±¿e kompy siê przestrajaj±.
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 09-12-2011 o 08:58
Seban zobacz,¿e te bardziej zaawansowane instalacje maj± na wyposa¿eniu regulator map/maf, tak¿e z b³êdnym sygna³em z sondy lambda te¿ sobie poradzili,glimor koniecznie zrób testy i opisz je na forum,te¿ powoli przymierzam siê do kupna,narazie do fiata Uno Van.
"My¶lenie to najciê¿sza praca z mo¿liwych i pewnie dlatego tak niewielu j± podejmuje." - Henry Ford
niestety nie mogê sie zgodziæ moja 3,0 R6 oststnio wyremontowana kompresja 5x 13 atm i 1x 13,2 atm silniczek ci±gnie du¿o lepiej ni¿ wcze¶niej a spalanie wyglada tak trasa 10 l do 130 powy¿ej 11-12l miasto nigdy nie przekroczy³em 14 l zawsze wacha siê w przedziale 13,2-13,7 tak¿e jest to realne
zestaw zamówi³em w listopadzie my¶lê,¿e ju¿ bêde co¶ wiedzia³:) narazie muszê w³ozyæ nowe zawieszenie w e32:)
Który zestaw zamówi³e¶ i ile zap³aci³e¶ za to? Jak mo¿na oczywi¶cie wiedzieæ.
Sam siê przymierzam do testów. Ciekawo¶æ mnie z¿era. Jak siê nie sprawdzi to przerobiê na palnik do warsztatu.
Z tego co widzia³em to bez ingerencji w sygna³ z sondy lambda to oszczêdno¶ci nie bêdzie. Ale ingerencja w sygna³ sondy powoduje problemu z odpalaniem. No chyba ¿e by siê pali³o z dodatkiem wodoru. Dalej nie uzyska³em kolejnej odpowiedzi od u¿ytkownika na youtube.