ale chuczy:)
powiem wam tak jesli chodzi o wodory to znajomy to przerabial i w wg. niego to troche przerost formy nad trescia. sa jak najbardziej oszczednosci ale wspominal cos ze potrzebne jest duzo pradu i ciezko z fabrycznego wyposazenia cos wykombinowac.
gazu nie chce,mialem w poprzedniej
weekendowego auta tez nie chce,poniewaz nie mam garazu i auto umrze w przeciagu 3 lat.(a tego nie chce poniewaz m30 po lifcie z takim fabrycznym wyposazeniem poprostu na rynku nie ma)
jezdze nim na codzien i tak pozostanie. widze ze temat musze sam przewalowac albo poczytac fora z zagranicy ew. sie poddac ze wzg. na stary typ silnika i maly stopien sprezania polaczony z 4 biegami w automacie.
mialem m30 w auto bez EH, palilo w miescie 25 w trasie 12-13 do 120km/h z moim kempingiem 20 w trasie.
teraz mam tez m30 już z EH i rowniez 3,0 i w miescie pali 20-21 a w trasie tez 12-13 do 120km/h a z kempingiem 16 w trasie.
takie opowiesci ze m30 pali w oryginale 13 w miscie są bzdurą, wawa czy wrocek to nie realne
prawda jest taka ze w manualu pali 25% mniej
ale manuala nigdy, manuale sa dla tych co pala gume i lubia mieszac, ja tez lubie ale nie w e32