Pokaż wyniki od 1 do 10 z 61

Wątek: Oszczędność paliwa w m30 e32 automat

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar luki730i
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    944
    BMW
    e32 730ia m30 1992-05
    Skąd
    wrocek
    ale chuczy:)
    powiem wam tak jesli chodzi o wodory to znajomy to przerabial i w wg. niego to troche przerost formy nad trescia. sa jak najbardziej oszczednosci ale wspominal cos ze potrzebne jest duzo pradu i ciezko z fabrycznego wyposazenia cos wykombinowac.

    gazu nie chce,mialem w poprzedniej
    weekendowego auta tez nie chce,poniewaz nie mam garazu i auto umrze w przeciagu 3 lat.(a tego nie chce poniewaz m30 po lifcie z takim fabrycznym wyposazeniem poprostu na rynku nie ma)

    jezdze nim na codzien i tak pozostanie. widze ze temat musze sam przewalowac albo poczytac fora z zagranicy ew. sie poddac ze wzg. na stary typ silnika i maly stopien sprezania polaczony z 4 biegami w automacie.

    mialem m30 w auto bez EH, palilo w miescie 25 w trasie 12-13 do 120km/h z moim kempingiem 20 w trasie.
    teraz mam tez m30 już z EH i rowniez 3,0 i w miescie pali 20-21 a w trasie tez 12-13 do 120km/h a z kempingiem 16 w trasie.

    takie opowiesci ze m30 pali w oryginale 13 w miscie są bzdurą, wawa czy wrocek to nie realne

    prawda jest taka ze w manualu pali 25% mniej
    ale manuala nigdy, manuale sa dla tych co pala gume i lubia mieszac, ja tez lubie ale nie w e32
    Ostatnio edytowane przez luki730i ; 26-09-2011 o 18:39

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa
    W takim razie pozostaje sprzedaż e32 i kupno małolitrażowego auta,ewentualnie e34(technicznie podobne do e32) z silnikiem m50,w mieście spokojnie można urwać około 5..6 litrów.
    Ostatnio edytowane przez marek1132 ; 26-09-2011 o 18:36
    "Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford

  3. #3
    Początkujący Użytkownik Awatar koziol_87
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    20
    BMW
    E32
    Skąd
    Malbork
    Cytat Zamieszczone przez luki730i Zobacz posta
    ale chuczy:)
    powiem wam tak jesli chodzi o wodory to znajomy to przerabial i w wg. niego to troche przerost formy nad trescia. sa jak najbardziej oszczednosci ale wspominal cos ze potrzebne jest duzo pradu i ciezko z fabrycznego wyposazenia cos wykombinowac.

    gazu nie chce,mialem w poprzedniej
    weekendowego auta tez nie chce,poniewaz nie mam garazu i auto umrze w przeciagu 3 lat.(a tego nie chce poniewaz m30 po lifcie z takim fabrycznym wyposazeniem poprostu na rynku nie ma)

    jezdze nim na codzien i tak pozostanie. widze ze temat musze sam przewalowac albo poczytac fora z zagranicy ew. sie poddac ze wzg. na stary typ silnika i maly stopien sprezania polaczony z 4 biegami w automacie.

    mialem m30 w auto bez EH, palilo w miescie 25 w trasie 12-13 do 120km/h z moim kempingiem 20 w trasie.
    teraz mam tez m30 już z EH i rowniez 3,0 i w miescie pali 20-21 a w trasie tez 12-13 do 120km/h a z kempingiem 16 w trasie.

    takie opowiesci ze m30 pali w oryginale 13 w miscie są bzdurą, wawa czy wrocek to nie realne

    prawda jest taka ze w manualu pali 25% mniej
    ale manuala nigdy, manuale sa dla tych co pala gume i lubia mieszac, ja tez lubie ale nie w e32
    niestety nie mogę sie zgodzić moja 3,0 R6 oststnio wyremontowana kompresja 5x 13 atm i 1x 13,2 atm silniczek ciągnie dużo lepiej niż wcześniej a spalanie wyglada tak trasa 10 l do 130 powyżej 11-12l miasto nigdy nie przekroczyłem 14 l zawsze wacha się w przedziale 13,2-13,7 także jest to realne

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •