witam czy moze ktos juzx posiada taka instalacjen hho w aucie ciekaw jestem jakie to daje efektyn bo skoro mozna tak opuscic koszty paliwa to po co niszczyc silnik lpg???????
witam czy moze ktos juzx posiada taka instalacjen hho w aucie ciekaw jestem jakie to daje efektyn bo skoro mozna tak opuscic koszty paliwa to po co niszczyc silnik lpg???????
Poczytaj na forach,ale na zagranicznych (USA),tam ludzie chwala,jak ktos nie mial z tym nigdy doczynienia bedzie twierdzil,ze to czarna magia i czary.
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford
1. lpg nie niszczy silnika a nawet "sic!" może wydłużyć żywotność silnika bo np. na zimnym silniku nie leci bena i nie rozrzedza oleju, przy instalce V-gen mamy wzrost momentu obrotowego a nwaet zdarza się,że dobrze założone inst. starszych generacji czasem robią lepiej niż bena:D
2. nadal nikt mi nie odpowiedział co z wodą któa jest potrzebna do reakcji chemicznej gdy jest ujemna temperatura
3. gdy ktoś sensownie odpowie na pkt 2 to z miejsca kupuję instalację do swojefo m30b35 oraz m43b16 mojej żony i za 2miechy macie sprawozdanie:)
Zbiornik znajduje sie pod maska,nawet zima w ujemnych temperaturach woda przy zapalonym silniku ogrzeje sie w kilka minut.
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford
http://www.auto-na-wode.pl/
http://waterpoweredcar.com/stanmeyer.html
http://www.water4gas.com/home.php
Napisałem do człowieka z filmiku z youtube co ma zagazowane hho e36 z 1,8l i twierdzi ze osiągi i spalanie jest ok. Udało mu się zejść o 45% w spalaniu paliwa. Jest tylko jeden problem. Ten człowiek nie odpisał na kolejne pytania.
Wspominał o problemie z włączaniem i wyłączaniem hho. Nie dokończył tematu.
Aby to poprawnie działało trzeba ingerować w sygnał sondy lambda. Co się z tym wiąże kompy się przestrajają.
Ostatnio edytowane przez BOSS ; 09-12-2011 o 08:58
Seban zobacz,że te bardziej zaawansowane instalacje mają na wyposażeniu regulator map/maf, także z błędnym sygnałem z sondy lambda też sobie poradzili,glimor koniecznie zrób testy i opisz je na forum,też powoli przymierzam się do kupna,narazie do fiata Uno Van.
"Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford
niestety nie mogę sie zgodzić moja 3,0 R6 oststnio wyremontowana kompresja 5x 13 atm i 1x 13,2 atm silniczek ciągnie dużo lepiej niż wcześniej a spalanie wyglada tak trasa 10 l do 130 powyżej 11-12l miasto nigdy nie przekroczyłem 14 l zawsze wacha się w przedziale 13,2-13,7 także jest to realne
zestaw zamówiłem w listopadzie myślę,że już będe coś wiedział:) narazie muszę włozyć nowe zawieszenie w e32:)
Który zestaw zamówiłeś i ile zapłaciłeś za to? Jak można oczywiście wiedzieć.
Sam się przymierzam do testów. Ciekawość mnie zżera. Jak się nie sprawdzi to przerobię na palnik do warsztatu.
Z tego co widziałem to bez ingerencji w sygnał z sondy lambda to oszczędności nie będzie. Ale ingerencja w sygnał sondy powoduje problemu z odpalaniem. No chyba że by się paliło z dodatkiem wodoru. Dalej nie uzyskałem kolejnej odpowiedzi od użytkownika na youtube.