Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 27

Wątek: Niedzialajacy licznik oraz obrotomierz.

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Jeśli licznik "z pleckami" to zostanie Twój przebieg oraz inne dane.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar GRABA730i
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    393
    BMW
    E36 316i/E 38 m60b40 740iA V8/E46 318i
    Skąd
    NNI
    Auto 95 rocznik, jesli predkosc jest brana z lewego tylnego kola a ja mialem padniety parwy czujnik czyli wniosek z tego taki , ze to nie wina czujnika tylko bardziej licznika ale co sie moglo z nim porobic oto jest pytanie... dzis np chwile dzialal i po przejechaniu 10 km znowu "padl" hm.. dziwne ale coraz bardziej zaczynam sie przekonywac ze to jest wina wlasnie samego licznika...

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Tak? To ja Ci zaproponuję żebyś zajrzał do czujnika i zobaczył jak wyglądają przewody. Może jakiś jest załamany i w środku raz styka a raz nie.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar GRABA730i
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    393
    BMW
    E36 316i/E 38 m60b40 740iA V8/E46 318i
    Skąd
    NNI
    MariuszE38 konkretnie ci chodzi o czujnik w lewym tylnym kole tak? o ta mala skrzyneczke gdzie wchodzi czujnik? no w sumie moze masz racje jesli dziala a za chwile nie to moze byc wina nie laczacego przewodu(bo tam sie wogole duzo syfu dostaje)... ok dzieki sprawdze to a pozniej ebde myslal o liczniku:D

  5. #15
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Był by błąd na kompie dotyczący czujnika lewego.
    W takim przypadku podpina się kompa i wchodzi w ike.
    Tam jest możliwość wykonania testów ( z palca też ) sprawdzenia obrotów silnika, prędkości auta. 10 min roboty i po diagnozie. Po co tak kombinować.
    Poczytaj na temat testów licznika. Tam też te informacje można zobaczyć. Jak będą dochodziły do licznika i w testach będzie je widać to od razu licznik drugi trzeba będzie szukać.
    To w końcu nie działa Ci obrotomierz czy prędkościomierz czy jeszcze co innego?
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Cytat Zamieszczone przez GRABA730i Zobacz posta
    MariuszE38 konkretnie ci chodzi o czujnik w lewym tylnym kole tak? o ta mala skrzyneczke gdzie wchodzi czujnik? no w sumie moze masz racje jesli dziala a za chwile nie to moze byc wina nie laczacego przewodu(bo tam sie wogole duzo syfu dostaje)... ok dzieki sprawdze to a pozniej ebde myslal o liczniku:D

    Dokładnie :)
    Komp kompem a zajrzeć tam to kilka minut i będzie wiadomo jak to wygląda. Napewno nie zaszkodzi a wywalenie całego błota, które się tam czasem dostanie pomóc może.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik Awatar GRABA730i
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    393
    BMW
    E36 316i/E 38 m60b40 740iA V8/E46 318i
    Skąd
    NNI
    Pod kompa byl podpinany i wyszlo kolo prawe a nie lewe, a dokladnie nie dziala predkosciomierz i ekonomizer , a obrotomierz dziala caly czas (troche zle to ujelem w temacie) no i nie nalicza mi kilometrow ile przejechalem .... a i wydaje mi sie ze wskaznik paliwa troche oszukuje i ciagle sie waha..

  8. #18
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    To zmienia postać rzeczy.

    Licznik nic do tego nie ma.
    Jeszcze raz podepnij pod kompa ale innego.
    Przejedź się z kompem i obserwuj prędkość z poszczególnych kół. Wtedy będzie wiadomo na którym kole jest problem. Prawe koło nie jest odpowiedzialne za sygnał prędkości.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BRABUS
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    864
    BMW
    E32 735iL & Espace4 & K1200RS ;)
    Skąd
    Mwek
    sygnal brany jest z lewego kola - jak chcesz sprawdzic czy to czujnik to zamien prawe z lewym i odwrotnie - ja mialem problem tez z predkosciomierzem - kupilem czujnik(podrobe za 60pln) wsadzilem i nadal nie dzialal. Wiec zamienilem ten czujnik za 60pln na prawa strone - na prawej stronie dzialal i pokazywal predkosc na kompie - z lewej ciagle 0. Zdjalem obudowe sterownika ABS i co? styki idace z wtyczki do plytki sie rozsypaly - wzialem lutownice w reke, troche pogrzebalem i dziala! Ta usterka jest bardzo czesta w sterowniku 5.7 jesli mnie pamiec nie myli, natomiast nie wiem jak ma sie ten starszy(a takiego masz jesli auto z 95).
    http://7er.pl/signaturepics/sigpic2642_1.gif

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik Awatar GRABA730i
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    393
    BMW
    E36 316i/E 38 m60b40 740iA V8/E46 318i
    Skąd
    NNI
    BRABUS a gdzie dokladniej znajduje sie ten sterownik ABS?

    p.s a z zamiana tego czujnika to moze byc problem bo go nie tak latwo wyjac a doslownie go trzeba wygrzebywac bo jesli jest orginal;ny od nowosci to on sie rozsypuje doslownie u mnie tak bylo bynajmniej przy wymianie prawego tylnego czujnika trzeba bylo rozwiercac i go wyskubywac... takze z ta wymianka bedzie ciezko...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •