Jeśli licznik "z pleckami" to zostanie Twój przebieg oraz inne dane.
Jeśli licznik "z pleckami" to zostanie Twój przebieg oraz inne dane.
ex:
E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
E38 728iA Shadowline Individual
E53 X5 4,4i Sport Pack
Auto 95 rocznik, jesli predkosc jest brana z lewego tylnego kola a ja mialem padniety parwy czujnik czyli wniosek z tego taki , ze to nie wina czujnika tylko bardziej licznika ale co sie moglo z nim porobic oto jest pytanie... dzis np chwile dzialal i po przejechaniu 10 km znowu "padl" hm.. dziwne ale coraz bardziej zaczynam sie przekonywac ze to jest wina wlasnie samego licznika...
Tak? To ja Ci zaproponuję żebyś zajrzał do czujnika i zobaczył jak wyglądają przewody. Może jakiś jest załamany i w środku raz styka a raz nie.
ex:
E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
E38 728iA Shadowline Individual
E53 X5 4,4i Sport Pack
MariuszE38 konkretnie ci chodzi o czujnik w lewym tylnym kole tak? o ta mala skrzyneczke gdzie wchodzi czujnik? no w sumie moze masz racje jesli dziala a za chwile nie to moze byc wina nie laczacego przewodu(bo tam sie wogole duzo syfu dostaje)... ok dzieki sprawdze to a pozniej ebde myslal o liczniku:D
Był by błąd na kompie dotyczący czujnika lewego.
W takim przypadku podpina się kompa i wchodzi w ike.
Tam jest możliwość wykonania testów ( z palca też ) sprawdzenia obrotów silnika, prędkości auta. 10 min roboty i po diagnozie. Po co tak kombinować.
Poczytaj na temat testów licznika. Tam też te informacje można zobaczyć. Jak będą dochodziły do licznika i w testach będzie je widać to od razu licznik drugi trzeba będzie szukać.
To w końcu nie działa Ci obrotomierz czy prędkościomierz czy jeszcze co innego?
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
ex:
E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
E38 728iA Shadowline Individual
E53 X5 4,4i Sport Pack
Pod kompa byl podpinany i wyszlo kolo prawe a nie lewe, a dokladnie nie dziala predkosciomierz i ekonomizer , a obrotomierz dziala caly czas (troche zle to ujelem w temacie) no i nie nalicza mi kilometrow ile przejechalem .... a i wydaje mi sie ze wskaznik paliwa troche oszukuje i ciagle sie waha..
To zmienia postać rzeczy.
Licznik nic do tego nie ma.
Jeszcze raz podepnij pod kompa ale innego.
Przejedź się z kompem i obserwuj prędkość z poszczególnych kół. Wtedy będzie wiadomo na którym kole jest problem. Prawe koło nie jest odpowiedzialne za sygnał prędkości.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
sygnal brany jest z lewego kola - jak chcesz sprawdzic czy to czujnik to zamien prawe z lewym i odwrotnie - ja mialem problem tez z predkosciomierzem - kupilem czujnik(podrobe za 60pln) wsadzilem i nadal nie dzialal. Wiec zamienilem ten czujnik za 60pln na prawa strone - na prawej stronie dzialal i pokazywal predkosc na kompie - z lewej ciagle 0. Zdjalem obudowe sterownika ABS i co? styki idace z wtyczki do plytki sie rozsypaly - wzialem lutownice w reke, troche pogrzebalem i dziala! Ta usterka jest bardzo czesta w sterowniku 5.7 jesli mnie pamiec nie myli, natomiast nie wiem jak ma sie ten starszy(a takiego masz jesli auto z 95).
BRABUS a gdzie dokladniej znajduje sie ten sterownik ABS?
p.s a z zamiana tego czujnika to moze byc problem bo go nie tak latwo wyjac a doslownie go trzeba wygrzebywac bo jesli jest orginal;ny od nowosci to on sie rozsypuje doslownie u mnie tak bylo bynajmniej przy wymianie prawego tylnego czujnika trzeba bylo rozwiercac i go wyskubywac... takze z ta wymianka bedzie ciezko...