Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 30

Wątek: Automat w M70, czyli to co boli najbardziej :/

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik Awatar F75
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    255
    BMW
    E32 750i
    Skąd
    Gdynia
    Blog
    1
    Dołączę się do tematu i może coś mi naświetlicie. Poprzedni właściciel kupił auto z brakiem 1 i 2 - skrzynia została naprawiona. Teraz u mnie jak jadę na trybie E to szarpie przy zmianie,na trybie S mniej a na M - chodzi płynnie i nic się nie czuje. Skrzynia pada czy może sterownik skrzyni?
    moja trzecia córka ... E32 750i.... już zabytek

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Kafarek Zobacz posta
    Wiem na 100% że nie będę naprawiał skrzyni, bo to za duże siano. Jeśli już, to kupie używkę.. Gadałem też z Puzem i podejmie się wsadzenia mi manuala (oczywiście mowa o przespawanym dzwonie) za rozsądne pieniądze. Jakie?.. Musi zebrać myśli i materiały, bo nigdy tego nie robił osobiście.

    (...)

    Problem w tym, ze teraz mam 2 stojace 750 z wysypanymi skrzyniami. Tanio sie nie da, jednak gdy mam juz wydac 4k na swap manuala to wole dolozyc tysiac i zrobic kompletny remont. Akurat w tej kwestii nie zamierzam szukac oszczednosci. Albo grubo (manual/remont) albo wcale (uzywka).
    Całkowity brak spójności w tych dwóch wypowiedziach.

    Wypadałoby się zastanowić czego naprawdę oczekujesz od tych swoich aut. Szczerze odradzam oczekiwanie
    bezawaryjności po 20 latach któż-wie-jakiego użytkowania przez nieznaną liczbę właścicieli.

    Nie chce mi się zgłębiać pokrętnych mechanizmów wedle których decydujesz co dalej z tymi pojazdami.

    Uważam jednak, że jeśli chcesz remontować automat, to propozycja kolegi z Krakowa, którą otrzymałeś powyżej jest jak wygrana na loterii.
    Z mojej znajomości z nim, jest to jedna z postaci, która w spójności i konsekwencji w realizowaniu motoryzacyjnych planów i projektów, może uchodzić za wzór.
    Odróżnij więc forumowe bicie piany od konkretów, znajomości z Puzem jako pierwszymi skrzypcami profesjonalnego swapu BMW w PL gratuluję, tyle że czasy się zmieniają i nie trzeba kupować całego browaru żeby napić się piwa, jeśli wymyślisz sobie tanią wersję przeróbki na schalter.

    Robią to już ludzie z miejscowości gminnych zamieszkałych przez nie więcej niż 1.5 tys mieszkańców.
    Wwrzucam ogłoszenie w którym sprzedający zflanszował getraga 260, sprzedając całość z zamachem za 2300 pln, czyli niecałe 2 tys kładziesz za cudzy spryt i upór, reszta to zamach i skrzynia warta 200-300 pln.

    Podrzucam ogłoszenie (z którym nie mam nic wspólnego) http://allegro.pl/bmw-e32-750i-m70-m...897248607.html

    Życzę wytrwałości i cierpliwosci, bo jak widać poza zbieraniem pochwał na forum, są też chwile kiedy trzeba wykazać trochę uporu w stosunku do tych pojazdów, a z tego co pamiętam to poza tym kupionym z allegro, ten w longu wydawał się być tego warty.
    Mając dwie 750-tki współczynnik opłacalności naprawy skrzyni, pasującej do obydwu z nich, mnożysz przez 2, także powodzenia.
    Czarne e32 w benzynie!


  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kafarek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    839
    BMW
    E32 750i
    Skąd
    Tczew
    Blog
    2
    Propozycja banola jest bardzo atrakcyjna cenowo. Sondowałem rynek i średnio koszta idą w okolice 5k w moim rejonie (pomorskie).
    Wymieniłem olej i filtr.. Auto odżyło, idzie jak dawniej.. Czasem jednak szarpnie, czasem nawet śliźnie.. Problem więc nie został zażegnany, zgodnie z tym co pisali koledzy wyżej.. Wysypie się prędzej czy później..

    Dylematem w tym wszystkim nie jest kasa.. Jest wybór pomiędzy rzeźbionym manualem a zregenerowanym automatem i perspektywą roboty tego samego problemu w dwóch 750-tkach. A rzeźba rzeźbie nie równa.. Przecierać szlaków nie będę, bo się na tym nie znam.. Znam jednak projekty Puza i wiem, że jemu mogę zaufać.. Popeliny nie odstawi. Co prezentuje sobą manual z linku który podałeś nie mam pojęcia.. Nie znam się, nie wiem czy koleś jest fachowcem czy domorosłym rzeźbiarzem. Najlepiej było by dać do Banola jeden automat do naprawy i wsadzić do auta, a do drugiego manual.. Na to mnie jednak nie stać.. Z jednym z aut się muszę się kiedyś rozstać. Problem w tym, że ja nie wiem sam z jakim. Na + dla longa, to właśnie ten iL.. Z jaką skrzynią chciałbym pozostać w jakim nie powiem bo nie wiem. Dlatego biorę pod uwagę różne opcje..

    Dlatego nie zgłębiaj pokrętnych mechanizmów jakimi się kieruję, bo skoro ja nie daję rady Tobie zapewne też się nie uda.

    Tak czy inaczej dzięki za profesjonalne rady.. wiele wnoszą w moje wątpliwości.. Na początku listopada wyjeżdżam na miesiąc z kraju na pustkowie, będę miał więc o czym rozmyślać.. Czas mam do wiosny..


    -----> www.e32.750i.pl <-----

  4. #24
    Vip Vip Awatar jarek88
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    2,905
    BMW
    E32 730i R6 90' , E32 740iA 93'
    Skąd
    Tomaszów Mazowiecki
    Blog
    20
    Jeśli chodzi o to ogłoszenie
    http://allegro.pl/bmw-e32-750i-m70-m...897248607.html Rozmawiałem z tym gościem osobiście. Chłopaki mają trochę pojecia o bmw ,ale jednak wahał bym się brać tej skrzyni .

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    299
    BMW
    E24 - 635 CSi, E32 - 750iL, E34 - 530i
    Skąd
    KRK
    Blog
    12
    Dzięki za dobre słowo ziom.

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Wiotki
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    129
    BMW
    e65 745
    Skąd
    PL
    Podepnę się , w swojej 750 podczas jazdy ze stała prędkością w momencie gdy zaczynam dodawać gazu nic się nie dzieje , dopiero po wciśnięciu ponad 1/3 pedału gazu silnik wkręca się o około 200-300 obr wyżej (lock up ?) i auto zaczyna przyspieszać .

    Dodatkowo nie wiem czy to ma jakieś znaczenie skrzynia pracuje tylko w trybie S , gdy przytrzymam ten przełącznik w pozycji E przechodzi w tryb economic ale gdy go tylko puszczę to z powrotem włącza się tryb sport , pomaga np zablokowanie przycisku monetą chociaż nie zauważam wtedy różnicy w pracy skrzyni ...
    Więcej problemów nie zauważyłem , nie przeciąga , nie szarpie , redukuje bardzo ładnie .

  7. #27
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Odnośnie pierwszej części pytana, wszystko zależy od warunków jazdy, jeżeli jedziesz obciążony pod górkę na czwartym biegu to żeby auto zaczęło iść trzeba trochę wcisnąć, no chyba, że kick down. Ciężko mi powiedzieć, na S jest trochę czulej, bo pedał ma inną czułość i silnik się szybciej wkręca. Odnośnie drugiego to masz uszkodzony ten przełącznik trybu skrzyni, on zawsze kiedy jest uszkodzony, zwiera na S.
    pozdrawiam Bartek

  8. #28
    Banned
    Dołączył
    Jun 2008
    Posty
    298
    BMW
    e4444
    Skąd
    z d
    Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny

    Robią to już ludzie z miejscowości gminnych zamieszkałych przez nie więcej niż 1.5 tys mieszkańców.
    Wwrzucam ogłoszenie w którym sprzedający zflanszował getraga 260, sprzedając całość z zamachem za 2300 pln, czyli niecałe 2 tys kładziesz za cudzy spryt i upór, reszta to zamach i skrzynia warta 200-300 pln.
    Ja też mam skrzynię manual na sprzedaż z całym sprzęgłem plu ang play i nikt za 2 tys nie chce z gwarancją

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Wiotki Zobacz posta
    Podepnę się , w swojej 750 podczas jazdy ze stała prędkością w momencie gdy zaczynam dodawać gazu nic się nie dzieje , dopiero po wciśnięciu ponad 1/3 pedału gazu silnik wkręca się o około 200-300 obr wyżej (lock up ?) i auto zaczyna przyspieszać .

    Dodatkowo nie wiem czy to ma jakieś znaczenie skrzynia pracuje tylko w trybie S , gdy przytrzymam ten przełącznik w pozycji E przechodzi w tryb economic ale gdy go tylko puszczę to z powrotem włącza się tryb sport , pomaga np zablokowanie przycisku monetą chociaż nie zauważam wtedy różnicy w pracy skrzyni ...
    Więcej problemów nie zauważyłem , nie przeciąga , nie szarpie , redukuje bardzo ładnie .
    Nie jeździłem twoim autem, ale odpowiem ci tak: R6 3.0 w warunkach autostradowych "podczas jazdy ze stałą prędkością" i zapiętym lock-up'em, reaguje na lekkie naciśnięcie gazu jak suka na smycz, dlatego że przełożenie jest bezpośrednie, co już było wyjaśnianie.

    Analogicznie, dobre i zdrowe 5.0 w tym aucie ma się prowadzić tylko lepiej.

    W moim wyobrażeniu, wkrętka o 300 obr wzwyż do uzyskania jakiegokolwiek przyspieszenia w takich warunkach to objaw zły, choćby z samych względów bezpieczeństwa ogólnie.

    To co tyczy się trybów, to tak jak napisał przedmówca, awaria przycisku.
    Czarne e32 w benzynie!


  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Wiotki
    Dołączył
    Dec 2011
    Posty
    129
    BMW
    e65 745
    Skąd
    PL
    Okey dzięki , a jakieś sugestie odnośnie przyczyny takiego zachowania ?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •