-
Początkujący Użytkownik
ach, no widzisz musze sie jeszcze duzo naczytac zeby cos wiedziec ;) myslalem ze B44 sa tylko z vanosem :)
PS to byly w koncu m60b44 ? czy to juz byl silnik m62b44 ?
EDIT: M62 nie chce :D moze glupio robie, ale boje sie ze trafie na swapa i nie bede umial rozroznic czy jest z vanosem czy bez, a tak 4.0 nie mialy vanosa takze zostane przy m60b40, pozatym balbym sie ze trafie na m62TU ktory to jest znany z przypadlosci pokazanych na zdjeciach : http://forums.bimmerforums.com/forum....php?t=1170064 Naprowadzcie mnie jesli sie myle. pozdr
EDIT2: tzn wiem juz ze m62TUB44 byl w e38 od 1999r a ja nie szukam polifta, tylko miedzy rokiem panskim 94 a 97/8. z tego co czytalem jednak czesto mozna spotkac sie ze zjawiskiem swapowania silnika zamiast remontowania... i badz pan "mondry" ... szukam zdecydowanie m60b40, problem odkrecajacej sie srobki pompy oleju to dla mnie (mojego mechanika) nie problem.
Ostatnio edytowane przez etrone ; 19-09-2011 o 15:16
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum