Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: e38 3.0 V8 95/96 czy warto??

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Porób parę zdjęć. Obejrzymy i poradzimy.
    Z tego co piszesz, wszystko jest do zrobienia. Niestety, niektóre rzeczy jak brak skóry czy innych gadżetów trudno będzie nadrobić (no chyba, że Ci nie przeszkadza ich brak). Ważne, żeby baza czyli karoseria oraz napęd (silnik, skrzynia, dyfer) były w dobrym stanie. Resztę można naprawić.

    Odpowiadając na Twoje pytanie: tak, zużyte wahacze mogą mieć wpływ na wibracje podczas jazdy.

    Może być jeszcze kilka dodatkowych ukrytych rzeczy do zrobienia. Jak masz możliwość to przeskanuj go Inpą. Mułowatość jest często wynikiem źle wyregulowanej instalacji LPG (nie wiem czy masz) lub niedomagań sond lambda, przepływomierza itp. W automacie trudniej jest zamieszać kołami bo nie możesz strzelić jak w manualu ze sprzęgła oraz jest kilka mechanizmów, które z założenia mają upłynnić start auta (ASC i ustawienia ASB).
    Ostatnio edytowane przez brunoz ; 17-09-2011 o 20:57
    Nein! Mein Schnitzel!

  2. #2
    Początkujący Użytkownik Awatar bruner75
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    96
    BMW
    E38 1996r. 730iA LPG Prins VSI
    Skąd
    Biała Podlaska
    Co rdzy na bagażniku to chyba bolączka tego modelu (u mnie też jeszcze jest i widziałem już w kilku autach w tym samym miejscu). Z poduszką to samo i nie tylko w tym modelu. U mnie jak kupiłem to się nie świeciła ale po pierwszym odłączeniu akumulatora świeci i na razie tak zostanie bo są ważniejsze rzeczy do zrobienia. Kierownica też za lekko nie chodzi, ale wydaję mi się że tak ma być – szerokie opony plus ciężkie auto, może się mylę i nie wiem do czego porównać. A co do ogrzewania mogą być winne elektrozawory część nr.1.
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...21&hg=64&fg=18
    Zajrzyj pod spód auta czy są wycieki spod silnika i skrzyni. Obejrzyj też chłodnicę czy nie jest ''zatynkowana'', musisz odpiąć dwa zatrzaski na górze, zdjąć uszczelkę i będzie widać.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •