Kupiłem od znajomego anglika z Liverpoolu który miał w E30 M30B35 - mniejsza z tym - wtryski na 100% są ok, cała listwa była sprawdzana pod ciśnieniem i nie cieknie i pluje ładnie. Wcześniej jakiś mądry ktoś kto miał to auto przede mną wsadził 3 wtryski inne a 3 inne więc nic dziwnego że telepało nawet na ciepłym...
Jeśli już to podejrzewałbym nie trzymanie ciśnienia paliwa na początku pracy silnika, ewentualnie może te kable (niestety kupiłem kable championa, nie wiedziałem że BMW jest wybredne - a oryginalnych nie mam - tzn, tez były championa :/ ) Świec już przerobiłem dużo - od NGK po Beru. Interesuje mnie sprawa tego zaworka zwrotnego, może ktoś coś przybliżyć? Co do szczelności kolektora to raczej wątpię ale sprawdzę - gdyby tak było to raczej falowałyby obroty, a tutaj nic nie widać na obrotomierzu, wskazówka ani drgnie.




Odpowiedz z cytatem