-
Doświadczony Użytkownik
No, ale dlaczego nie chcesz odpiąć na 15 minut akumulatora żeby skasować błędy i adaptację?
U mnie, jak rozjechały się mapy Pb przez źle wyregulowany LPG, też działy się cuda - szczególnie na zimnym. W ekstremalnym przypadku auto w ogóle nie chciało jechać. Gasło, prychało, strzelało...
Po skasowaniu (inpą) błędów, problem znikał na jakiś czas aż się znowu rozjedzie.
I było tak, że na LPG chodził lepiej (płynniej) niż na Pb. Stąd ta cała historia powyżej.
-
Początkujący Użytkownik
Ja jestem po kapitalnym remoncie silnika M30B35, Wszystko na oryginalnych częściach BMW, blok robiony, glowica, wszystkie czujniki sprawdzane, nowe wtryski, regulator ciśnienia, instalacje elektryczną też sprawdzałem całą miernikiem, ogólnie wszystko co jest pod maską jest sprawdzone +pompka paliwa i na zimno trzęsie nim przez ok.20sekund. 2 ostatnie rzeczy jakie jeszcze moge zmienić/sprawdzić to są: zawór zwrotny który powinienem podłączyć przy pompce w baku (jak już to wcześniej ktoś wspomniał w innym temacie na forum) i druga rzecz to ten czujnik czy jak to zwać (przyczepione do kolektora ssącego) i do niego idzie jedna wtyczka i jeden wężyk. Nie mogę się konkretnie dowiedzieć do czego on służy, znalazłem tylko angielską nazwę tego czegoś i z tłumaczenia mi wyszło że to jest: "elektromagnetyczny oczyszczacz oparów". A mój kolega twierdzi że to jest odpowiedzialne za odpowietrzenie układu paliwowego. Także jak widać to bedzie coś z układem paliwowym bo po przełączeniu na gaz silnik chodzi u mnie równo (gaz sekwencja). Dodam że na poprzednim silniku nie miałem takich objawów. Pozatym niedawno też robiłem dla kumpla M30B30 i jego silnik na zimno zaraz po odpaleniu chodził równiutko.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum