-
Vip
Vip
Hej sz4lOny tu nie chodzi o rywalizację, tylko o poprawną diagnozę, żeby ktoś tu kiedyś zajrzał i od razu wiedział o co chodzi.
Do głowy przychodzi mi jeszcze jedna rzecz. Ja mówię o starym typie rozwiązania, bo z takim miałem do czynienia. Ty pewnie mówisz o nowszym, zapewne takie miał Banol, ja nie wiem z którego rocznika miał auto. Arturo ma to nowsze, reasumując z jego wypowiedzi. Układ jest wtedy inny, więc objaw może być inny, bo akumulator jest inaczej umieszczony w układzie, ale nadal z analizy wynika, że z wygazowanym akumulatorem nie ma możliwości dobijania ciśnienia na bufor. Podejrzewam jednak, że przeprojektowanie miało na celu wyeliminowanie opóźnienia wspomagania w przypadku uszkodzonego akumulatora, które miało miejsce w starym typie.
Arturo sprawdź jeszcze tak jak pisałem wcześniej, czy pedał hamulca twardnieje zaraz po wyłączeniu silnika.
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 05-01-2014 o 08:30
pozdrawiam Bartek
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum