Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: Skoki ciśnienia wspomaganie hamulca, regulator przepływu - 750 servotronic

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Hej sz4lOny tu nie chodzi o rywalizację, tylko o poprawną diagnozę, żeby ktoś tu kiedyś zajrzał i od razu wiedział o co chodzi.

    Do głowy przychodzi mi jeszcze jedna rzecz. Ja mówię o starym typie rozwiązania, bo z takim miałem do czynienia. Ty pewnie mówisz o nowszym, zapewne takie miał Banol, ja nie wiem z którego rocznika miał auto. Arturo ma to nowsze, reasumując z jego wypowiedzi. Układ jest wtedy inny, więc objaw może być inny, bo akumulator jest inaczej umieszczony w układzie, ale nadal z analizy wynika, że z wygazowanym akumulatorem nie ma możliwości dobijania ciśnienia na bufor. Podejrzewam jednak, że przeprojektowanie miało na celu wyeliminowanie opóźnienia wspomagania w przypadku uszkodzonego akumulatora, które miało miejsce w starym typie.

    Arturo sprawdź jeszcze tak jak pisałem wcześniej, czy pedał hamulca twardnieje zaraz po wyłączeniu silnika.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 05-01-2014 o 08:30
    pozdrawiam Bartek

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •