Jeśli chodzi o Twój przypadek to w mojej sytuacji raczej nie ma takiej możliwości. U mnie objawia się to w ten sposób, że nie zachodzi zjawisko regularnego falowania obrotów ... po prostu przez minute pochodzi idealnie i nagle sam z siebie wskakuje na 1000 obr. później znowu troche pochodzi równiutko i z nowu obroty w góre na 1000 (trzyma ok 10 sekund). Z kolei jeśli chodzi o Twój problem to podejrzewam, że falowanie było regularne ponieważ silnik ciągnął lewe powietrze przez cały czas. Dlatego jutro spróbuje jeszcze zrobić coś z tymi sondami i katami ... mam nadzieję, że brak mocy objawia się zapchanymi katalizatorami głównymi ...
Swoja drogą czy ktoś z was uważa, ze wycięcie samych katów przykolektorowych mogło wpłynąć na odczyty sond za katami i w rezultacie przełączyć silnik w tryb awaryjny ? Ale skąd wzięłyby się błedy : DK- controller regulator area 131, 115 hot air mass meter ??





Odpowiedz z cytatem