@MastaKleszcz jesteś pewien, że to elektronika? Miałem problem z mocą i pracą na wolnych (głównie na zimnym) i czym niższa temperatura był większy. Bywało nawet tak, że spod świateł ledwo ruszał. Tryb awaryjny wprawdzie się nie włączał, ale było to naprawdę uciążliwe.

Problem powodowany był niewielkim i niewidocznym na pierwszy rzut oka pęknięciem na kolektorze ssącym (dostawał "lewego" powietrza). Po drodze zmieniano u mnie świece, cewki, przepływomierz (nawet dwukrotnie), odmę, naprawiano moduł sterowania silnikiem, zmieniano wtryskiwacze, sondy Lambda, wielokrotnie podłączano INPĘ i nic nie wychodziło a wszystkie te zabiegi nie dały rezultatu.

Pęknięcie odkryto przypadkiem jak się okazało że silnik reaguje "na dotyk" w którymś miejscu. Usunięcie nieszczelności kolektora podziałało i zaczął idealnie pracować.

Nikt u mnie za bardzo pod uwagę nie brał, że może chodzić o "lewe" powietrze a ono okazało się winowajcą. Słyszałem nawet w jednym warsztacie diagnozę że "trzeba silnik wymienić"