-
Zaawansowany Użytkownik
jointovicz zdziwisz sie,ale w 750 sa 2 cewki :) . a co do kosztowk utrzymania do zgodze sie - 750 a np 730 dzieli przepasc i nie czarujmy sie, ze nawet jak dasz 50k za e38 to ci sie w nim nic nie zepsuje. glupie uszczelki pod kol ssacy kosztuja 2000 pln. 2 przeplywki, 12 swiec,bardzo drogie kable zaplonowe itd do tego dolicz sobie koszta obslugi tylko w dobrych warsztatach bo zaden pan kaziu sie takiego silnika nie chwyci nawet. A jak w takim warsztacie zobacza,ze gosc jezdzi 750 to od razu wszelkie ceny razy dwa. I nie dziwie sie, bo obsluga czegokolwiek pod maska w tym modelu to koszmar.
co do spalania to moje e38 3.0 automat pali mi 12,7-13,4l przy normalnej jezdzie, wiekszosc miasto. znajomy mial 750 i ponizej 22l nie mogl zejsc w miescie. to prawie 2x wiecej wiec porownywanie kosztow utrzymania 750 do np 730 nie ma zadnego sensu. chyba ze ktos robi 50km tygodniowo.. Do tego 750 ma 2x wiecej bajerow i elektoniki, ktore moga sie zepsuc i sa drogie w naprawie.
Ostatnio edytowane przez dobrus ; 14-09-2011 o 10:32
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum