Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: KAPRYSNE m60b30 z rana... problem przed zima...

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar JointoVicz
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1,019
    BMW
    e32 EX 730 88' m30b30 r6 & e38 730i 95' m60b30 v8
    Skąd
    Torun
    Cytat Zamieszczone przez brunoz Zobacz posta
    Samostartem (lub PLAKiem do kokpitów) sprawdzisz przy odpalonym zimnym silniku i zdjętej pokrywie. Psikasz wszędzie na łączeniach, gdzie są uszczelki itp. Czyli przy przepustnicy, przy odmie, w dole kolektora gdzie łączy się z blokiem, wszelkie rurki i wężyki podciśnieniowe, harmonijkę za przepływomierzem itp.

    Jak w tym czasie podniosą się nieznacznie obroty (o około 50-100) lub zmieni się sposób pracy silnika (będzie np. pracował równo albo jeszcze bardziej się krztusił), to w okolicy tego psiknięcia jest nieszczelność i wlatuje lewe powietrze. Jak nigdzie nie znalazłeś nieszczelności to oznacza, że najprawdopodobniej tu jest wszystko OK. Skup się wtedy na sprawdzeniu w inpie pracy sond lambda oraz na parametrze smoothness.

    Daj znać, co namierzyłeś i porób zrzuty ekranów z inpy. Będziemy dalej radzić :-)


    Przepływomierz bym wykluczył jako przyczynę gaśnięcia silnika. Ostatecznie możesz go odłączyć i komputer zapożyczy sobie parametry zastępcze i jakoś będzie pracował. Ale na pewno będzie to równa praca i choć mniejsza moc, to jednak nie może gasnąć.
    Autko nie gasnie:P kumam o co chodzi z przeplywka i trybem awaryjnym:P cos tam kumam:P ale z tym plakiem to pierwsze slysze:P sposob faktycznie prosty i skuteczny:P sprawdze dzisiaj szczelnosc:P jutro moze pod kompa:) porobe screeny i dam znac:) browara CI siedze:P



    Cytat Zamieszczone przez seban123 Zobacz posta
    Sprawdź czy nie ma basenu w otworach na świece. Lubią pływać w oleju.
    hehe:P jak mi mechanik uszczelnial silnik(uszczelki pokryw zaworow m.in.:P) to sie zaczal problem:P takze oleju tam nie ma:P ale te cewki.. hmmm

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kotsylwester
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    109
    BMW
    V8 Manual
    Skąd
    Józefów
    Jak się sprawa zakończyła?

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar JointoVicz
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1,019
    BMW
    e32 EX 730 88' m30b30 r6 & e38 730i 95' m60b30 v8
    Skąd
    Torun
    elektryka - polaczenie czujnikow temperatury silnika (tych z tylu) z kompuerem:) gdzies bylo cos przerwane bo nowe czujniki nie pomogly:) lektryk ogarnal:P

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    a na kompie ci pokazało że te czujniki bo mam podobny problem ps.teraz na zimnym dałem gazu to niechętnie wchodzi na obroty i czasem sobie kichnie tzn strzeli dodam cewki sprawne wszystkie sondy ok krokowy sie troszkę przycina
    Ostatnio edytowane przez kal!ber ; 18-07-2012 o 18:02

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik Awatar JointoVicz
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1,019
    BMW
    e32 EX 730 88' m30b30 r6 & e38 730i 95' m60b30 v8
    Skąd
    Torun
    U mnie nie dało sie skadowac błędu właśnie tych czujnikow to wymienilem
    na nowe:) tez nie pomogło i dopiero elektryk ogarnął;) nie dało sie skasować błędu więc komputer nie łączył sie z czujnikiem stad doszedłem ze to wina elektryki:) musisz podlaczyc autko pod kompa!:)

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    a na zimnym jak mu przygazowałeś na luzie to też niechętnie się zbierał i czasami sobie "kichną"

  7. #17
    Doświadczony Użytkownik Awatar JointoVicz
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1,019
    BMW
    e32 EX 730 88' m30b30 r6 & e38 730i 95' m60b30 v8
    Skąd
    Torun
    na zimnym i odrazu pod odpaleniu w ogole nie bylo rozmowy z nim:D

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    1,309
    BMW
    było e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Skąd
    rogi/krosno
    to czeka mnie komp i sprawdzenie go na zimnym silniku co go boli ok dzieki za info:)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •