-
Doświadczony Użytkownik
No to stawiam, że jedną z przyczyn będzie zatarta pompa, która nie podaje prawidłowego ciśnienia paliwa.
Plan działań powinieneś opracować sobie taki, że najpierw doprowadź do prawidłowej i bezbłędnej pracy na Pb. Sprawdź/wymień pompę paliwa, filtr(y) paliwa, sprawdź pod kątem nieszczelności cały dolot (jest kilka metod sprawdzenia sporych nieszczelności). Silnik po tym powinien zagadać, nawet kulawo na Pb. Na pracującym silniku znajdziesz resztę nieszczelności (test dymem lub plakiem/samostartem). Jak już będziesz miał równo pracujący silnik i nie będzie błędów w inpie, możesz jechać do gazownika celem porządnego wyregulowania LPG.
Ja u siebie walczyłem z lewym powietrzem w dolocie oraz z sprzętem od LPG (wymiana reduktora, poprawienie całej instalacji - właściwie położenie całej armatury na silniku od nowa), będę jeszcze testował czujnik położenia wałka oraz przepływomierz i sondy lambda. Jak to wszystko zrobię idealnie, to nie ma siły - silnik musi śmigać równo i żwawo.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum