Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 1 do 10 z 11

W±tek: Ciê¿ko odpala-d³ugo krêci

  1. #1
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    May 2008
    Posty
    366
    BMW
    E32 730i m30b30, e32 740iA 1993r
    Sk±d
    E³k

    Ciê¿ko odpala-d³ugo krêci

    Witam wiem ¿e trochê podobnych tematów by³o ale mo¿e kto¶ podpowie co¶ sensownie co sprawdziæ. A wiêc problem pojawi³ siê z dnia na dzieñ. Trzeba krêciæ ok 10s ¿eby odpali³, czasami trochê krócej czasami ze dwa razy. Wcze¶niej pali³ od strza³a 1-2s. Mam sekwencje gdy przytrzymam przycisk B/G(awaryjne odpalanie na gazie) pali po ok 1s na lpg. Jak ju¿ odpali to na benzynie chodzi bdb. Idzie do odcinki bezproblemowo. Jak sprawdziæ regulator ci¶nienia paliwa? Mo¿e to on? Pompa raczej dzia³a dobrze. Problem jest na zimnym i ciep³ym silniku. Nie wystêpuje kilka sekund po zgaszeniu i ponownym odpaleniu. Pod³±cze pod kompa mo¿e co¶ poka¿e ale wydaje mi siê ¿e ucieka ci¶nienie gdzie¶ w uk³. paliwowym. Podpompuje trochê przy krêceniu rozrusznikiem i zapala. Ma kto¶ jaki¶ pomys³ co sprawdziæ? M30B30 Stag300

  2. #2
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar ManiacDrifting
    Do³±czy³
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Sk±d
    Bikini Dolne
    Mo¿esz mieæ nieszczelny reduktor i puszcza Gaz podci¶nieniem i go zalewa ja tak mia³em.

  3. #3
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    May 2008
    Posty
    366
    BMW
    E32 730i m30b30, e32 740iA 1993r
    Sk±d
    E³k
    Raczej chyba nie. Je¼dzi³em wieczorem ostatnie 10 minut na benzynie i zgasi³em na benzynie. Rano odpala³em to samo by³o. Jedno krêcenie ok 10s nic drugie ok 5 s i odpali³. Jakby reduktor puszcza³ to wtryski musia³y by chyba te¿ puszczaæ ¿eby gaz do kolektora lecia³(mam sekwencje) Wtryski robione jakie¶ 15 ty¶ temu. Obstawiam pompa paliwa, regulator ci¶nienia paliwa albo co¶ z elektryk± silnika. W sumie te¿ filtr paliwa zmienia³em jakie¶ 70tys temu. Zmierzê ci¶nienie paliwa na pompie i na silniku to mo¿e czego¶ wiêcej siê dowiem

  4. #4
    Do¶wiadczony U¿ytkownik
    Do³±czy³
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Sk±d
    ...
    na innym forum by³ podobny przypadek, okaza³o siê ¿e ci¶nienie w pompie paliwa spada do zera, mo¿e masz podobnie, tam pomog³a wymiana pompy, ponoæ jaka¶ uszczelka wypad³a w pompie

  5. #5
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar ManiacDrifting
    Do³±czy³
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Sk±d
    Bikini Dolne
    nieszczelny reduktor ma objaw taki ¿e po d³ugim postoju samochód odpala normalnie bo wszystek gaz zleci. To skoro nie to to nie wiem

  6. #6
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Dec 2010
    Posty
    45
    BMW
    e32 735iA
    Sk±d
    w-m
    zapewne paliwo cofa sie w uk³adzie bo zaworek zwrotny przy pompce nie trzyma ci¶nienia. U mnie jest to samo ¿e musze tak d³ugo krêciæ, dzisiaj znalaz³em jaki¶ zaworek zwrotny i jutro go podepne (do wê¿yka obok kolektora ss±cego). Koszt takiego zaworku to 10z³-30z³ w zale¿no¶ci od firmy, jako¶ci wykonania, materia³u, trwa³o¶ci...

  7. #7
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jul 2011
    Posty
    57
    BMW
    e32 3.0 m30b30
    Sk±d
    Lublin
    Blog
    3
    jesli chodzi o zaworek zwrotny to proponuje zamontowac tuz zaraz za pompa bo jesli zamontujesz zaraz kolo kolektora to spowdujesz tylko zatrzymanie czesci paliwa w odcinku od zawurku do wtryskow a za zaworkiem moze ci sie cofnac paliwo wiec zeby strata paliwa w postaci cofajacego sie paliwa byla jak najmniejsza nalexaloby go zamontowac tuz zaraz za pompa

  8. #8
    Vip Vip
    Do³±czy³
    Jul 2008
    Posty
    1,949
    BMW
    by³o e32 m60, teraz po¿yczam matiza od ¿ony
    Sk±d
    Kraków
    Wystarczy poszukaæ:
    tu masz mój przypadek - "jak rêk± odj±³", i od kilku miesiêcy mam spokój, a zaskakuje w ci±gu sekundy http://7er.pl/showthread.php/15565-d...ozwi%C4%85zane

  9. #9
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    May 2008
    Posty
    366
    BMW
    E32 730i m30b30, e32 740iA 1993r
    Sk±d
    E³k
    Pomierzy³em dzisiaj ci¶nienie paliwa na silniku wynosi³o od 2,7 bar do 3,0 w zale¿no¶ci od obrotów. Przy samej pompie w baga¿niku ok 3.0 bara. Ale po wy³±czeniu silnika ci¶nienie w ok 5 s spada do zera. Czyli zaworek zwrotny, jutro wyjmê pompê, obejrzê dok³adnie jak nic go³ym okiem nie wynajdê to wstawiê zaworek zwrotny na przewód przy samej pompie i powinno byæ po problemie. Jak kto¶ ma podobny problem a niema przyrz±du do mierzenia ci¶nienia niech po kilku minutach od zgaszenia silnika zdejmie przewód pod deklem w baga¿niku od pompy powinno przez kilka sekund mocno sikaæ paliwem(radze wzi±æ szmatê bo mo¿na sobie zalaæ baga¿nik) jak ledwo siknie to wiadomo ju¿ co jest:) Pozdrawiam

  10. #10
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jul 2013
    Posty
    14
    BMW
    E65
    Sk±d
    ¦widwin
    ja mam ten sam problem ze paliwo siê cofa za³o¿y³em zaworek zwrotny przy pompie i nic to nie da³o jak siê cofa³o tak siê dalej cofa

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •