Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: Zmiana zaciskow

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    174
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Łódź
    Potrzebuję od Was pomocy w sprawie regeneracji zacisków... Zaciski zostały wypiaskowane i polakierowane, więc teraz czas na wymianę wszelkich gumek oraz złożenie wszystkiego do kupy. I tu pojawiają się pytania:
    1. Z jakim momentem dokręcić śruby prowadzące (nr 7):?:
    2. Które elementy posmarować i jak obficie pastą do układów hamulcowych (nr 13):?:



    :icon_rolleyes:
    Ostatnio edytowane przez kuba__s ; 05-10-2011 o 11:02

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    174
    BMW
    E38 740i
    Skąd
    Łódź

    Question

    Odkopię temat... Pojeździłem kilka lat na hamulcach z 750i i niestety wygiąłem już dwa komplety tarcz w tym ORI (z ORI klockami). Jest to wynik jazdy po polskich autostradach i drogach ekspresowych, gdzie nierzadko trzeba nagle na lewym pasie shamować się do 90 km/h.
    W tej sytuacji pojawia się pytanie co jeszcze większego idzie włożyć do 740i?

    Czytałem na necie o udanym swapie hamulców z E60 M5, ale to co bardziej mnie zaciekawiło, to niedokończona historia włożenia na przód zacisku z Porsche Cayenne - Brembo 6 tłoczków. W Cayenne 3.2 jeździła prawie identyczna tarcza co w 750i pod względem grubości i średnicy (tu różnica 4 mm, Cayenne - 330 mm, 750i - 334 mm).

    Pytania do Was:
    1. Czy ktoś przerabiał temat hamulców z E60 M5 do E38?
    2. Czy ktoś przerabiał temat hamulców Porsche do E38? Ewentualnie ma może ktoś pożyczyć 6-tłoczkowe zaciski z Cayenne 3.2, Audi Q7, VW Touareg do tarczy 330x32?
    3. Jakieś inne pomysły na upgrade hamulców w E38?

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Jeśli chodzi o hamulce M5 e60 to pytaj kolegi turek, w jego temacie o 730d popatrz, ona ma takie tarcze.

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik Awatar janus
    Dołączył
    Aug 2012
    Posty
    212
    BMW
    728 2000r + LPG
    Skąd
    WLKP
    Panowie trochę temat odgrzeję, z przodu założę zaciski od 750 (mam już pomalowane proszkowo i wymienione gumki czekam tylko na tarcze), zastanawiam się czy jest sens z tyłu montować również zaciski od 750 są one grubsze większe i wentylowane jednak nie wiem czy poprawa w hamowaniu będzie znacząca bo jednak cena tarczy od 750 jest jednak większa, no i dodatkowo bym musiał zaciski kupić :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •