-
Zaawansowany Użytkownik
ja jeszcze nie wymienialem skonczylem etap kupna czesci wszystko ori z aso, teraz czekam do 10 na pensje i dzwonie umowic sie na robote.
-
Doświadczony Użytkownik
Na niektórych opiniach wyrażanych tutaj z pewnością daleko sie nie zajedzie, co zresztą widać potem w dziale technicznym na forum i problemach z M30 dotkniętych taką "kulturą techniczną".
Inwestycja w auto, którym chcesz robić dalekie trasy i podróżować w godny sposób jest rzeczą oczywistą i najbardziej właściwą.
Do remontu głowicy podejdź kompleksowo, uważaj przy tym na podejrzanie tanie części, niestety rozrząd Febi nie należy do chwalonych i nie jest to moja opinia, ale zdanie ludzi którzy żyją z napraw nie tylko BMW i to od dobrych kilku lat.
Snuję plany podobnych wyjazdów, które chciałbym zrealizować wraz z posiadanym 730i. Pewnie w pierwszej kolejności także czeka ją kilka sesji na warsztacie.
Kilka tras przez całą Polskę, bez jakiegokolwiek przygotowania, po rocznym postoju w garażu i jedynie zatankowaniu do pełna, każe mi wierzyć że to auto przejechałoby całą Europę tam i z powrotem, mając jedynie uzupełnione płyny i fundusz na te kilka baków do wysuszenia.
Znajomości nawiązane w ciągu kilku lat motania przy tych pojazdach i relacje osób które nabiły na tym setki tysięcy km, obojętne czy z lawetą czy na taryfie jedynie to potwierdzają.
Do Sevilii się nie wybieram, ale przejechałbym się siódemką raz jeszcze zobaczyć Kastylie, potem przejchać Toskanię i w dół aż do Kalabrii i na tym na pewno nie koniec. Ale o tym może kiedyś...
Powodzenia Konik bo cele masz bardzo słuszne, popieram w całej rozciągłości!
Ostatnio edytowane przez sz4l0ny ; 04-12-2011 o 17:22
Czarne e32 w benzynie!

-
Zaawansowany Użytkownik
co jest nie tak z rozrządem Febi? Chciałem właśnie taki zamontować w pewnej części.
Czy koniecznie trzeba wymieniać górne kółko rozrządu? Czy może można go zmienić później przy ew ściąganiu głowicy? tom czy mógłbyś podać ceny części z ASO? Strasznie ciężko się do nich dodzwonić.
-
Zaawansowany Użytkownik
wczesniejsza liste dostalem od Autoclassic service, ale w intercarsie bylo ciezko dostac wszystko druga sprawa jest taka ze rozrzad wymienia sie raz dlatego zdecydowalem sie na ori czesci. wycinek fakury z cenami czesci : http://imageshack.us/photo/my-images/683/cenys.jpg/
do tego dochodza uszczelki obudowy dolnej i gornej, pokrywy zaworow, miski olejowej, i pare innych pierdulek za wszystko ogolnie zaplacilem ok 1500zl.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum