-
Zaawansowany Użytkownik
ja bede wymienial zgodnie z tym co wyslal mi Pan Adam Kunc z Autoclassic service :
pierścień uszczelniajacy wał korbowy przód CORTECO 42X62X12
pierścień uszczelniajacy wałka rozrządu REINZ 28X40X7
uszczelka prawa górna BMW
uszczelka lewa górna BMW
uszczelka prawa dolna BMW
uszczelka lewa dolna BMW
łąńcuch rozrządu SWAG
koło łańcuchowe BMW
szyna ślizgowa SWAG
szyna napinająca MEYLE
łańcuch pompy oleju FEBI
napinacz łańcucha pompy oleju BMW
uszczelka misy olejowej BMW
śruba zamykająca BMW
pierścień uszczelniający BMW 22x27
spręzyna naciskowa BMW
kulka BMW
tłoczek BMW
uszczelka pokrywy zaworów REINZ
koło łańcuchowe górne BMW
Co do wymiany dzwigienek i walka itp. to jezeli sa w dobrym stanie to sie tego nie rusza.
-
Zaawansowany Użytkownik
i co zmieniałeś ten łańcuch? Ostatnio zaglądałem do mojego łańcucha i jest luźny, nie łapie go napinacz. Sądzę że rozrząd może być od tego lekko przestawiony, kultura pracy gorsza, na jałowym lekko trzęsie silnikiem choć kompresja jest na wszystkich cylindrach. Czy po wymianie łańcucha jest szansa że zacznie równo pracować?
-
Zaawansowany Użytkownik
ja jeszcze nie wymienialem skonczylem etap kupna czesci wszystko ori z aso, teraz czekam do 10 na pensje i dzwonie umowic sie na robote.
-
Doświadczony Użytkownik
Na niektórych opiniach wyrażanych tutaj z pewnością daleko sie nie zajedzie, co zresztą widać potem w dziale technicznym na forum i problemach z M30 dotkniętych taką "kulturą techniczną".
Inwestycja w auto, którym chcesz robić dalekie trasy i podróżować w godny sposób jest rzeczą oczywistą i najbardziej właściwą.
Do remontu głowicy podejdź kompleksowo, uważaj przy tym na podejrzanie tanie części, niestety rozrząd Febi nie należy do chwalonych i nie jest to moja opinia, ale zdanie ludzi którzy żyją z napraw nie tylko BMW i to od dobrych kilku lat.
Snuję plany podobnych wyjazdów, które chciałbym zrealizować wraz z posiadanym 730i. Pewnie w pierwszej kolejności także czeka ją kilka sesji na warsztacie.
Kilka tras przez całą Polskę, bez jakiegokolwiek przygotowania, po rocznym postoju w garażu i jedynie zatankowaniu do pełna, każe mi wierzyć że to auto przejechałoby całą Europę tam i z powrotem, mając jedynie uzupełnione płyny i fundusz na te kilka baków do wysuszenia.
Znajomości nawiązane w ciągu kilku lat motania przy tych pojazdach i relacje osób które nabiły na tym setki tysięcy km, obojętne czy z lawetą czy na taryfie jedynie to potwierdzają.
Do Sevilii się nie wybieram, ale przejechałbym się siódemką raz jeszcze zobaczyć Kastylie, potem przejchać Toskanię i w dół aż do Kalabrii i na tym na pewno nie koniec. Ale o tym może kiedyś...
Powodzenia Konik bo cele masz bardzo słuszne, popieram w całej rozciągłości!
Ostatnio edytowane przez sz4l0ny ; 04-12-2011 o 16:22
Czarne e32 w benzynie!

-
Zaawansowany Użytkownik
co jest nie tak z rozrządem Febi? Chciałem właśnie taki zamontować w pewnej części.
Czy koniecznie trzeba wymieniać górne kółko rozrządu? Czy może można go zmienić później przy ew ściąganiu głowicy? tom czy mógłbyś podać ceny części z ASO? Strasznie ciężko się do nich dodzwonić.
-
Zaawansowany Użytkownik
wczesniejsza liste dostalem od Autoclassic service, ale w intercarsie bylo ciezko dostac wszystko druga sprawa jest taka ze rozrzad wymienia sie raz dlatego zdecydowalem sie na ori czesci. wycinek fakury z cenami czesci : http://imageshack.us/photo/my-images/683/cenys.jpg/
do tego dochodza uszczelki obudowy dolnej i gornej, pokrywy zaworow, miski olejowej, i pare innych pierdulek za wszystko ogolnie zaplacilem ok 1500zl.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum