-
Doświadczony Użytkownik
dźwigienki w części stykającej się z wałkiem są z utwardzanego materiału żadko się coś tam porysuje albo powyciera wałek hmm...
Prawda jest taka że wiele M30 ma z nim problem przez wykręcające się śruby smarowania i w dość szybkim czasie po takim incydencie się porysuje i zrobi się próg w miejscu styku z dźwigienką. Jeśli masz ładny gładki wałek to nie musisz go ruszać Chyba że masz sporo gotówki i chcesz zadbać o samochód Wałki z Febi kosztują około 500zł jednak to już słabszy materiał niż oryginał więc jeśli stary wałek jest ok to conajwyżej można zrobić inne kąty.
Dźwigienki Jak dasz do odciny kilka razy kilka razy pojeździsz na odcinie i sie nie urwie to znaczy że materiał nie jest nadwyrężony i jest ok więc można zostawiać :P Dźwigienki to już sprawa gustu one nawet nowe nie są pewne zamiennik kosztuje ok. 50zł szt. Oryginał 120zł szt.
Zamiast wałka lub dźwigienek wolał bym własnie wymienić sprężyny na ori lub twardsze.
Uszczelniacze koniecznie bo szkoda tego nie zrobić to tania sprawa Ślizg łańcucha jak najbardziej też napinacz może zostać stary to jest napinacz automatyczny więc jeśli się nie tnie to jest dobry Jak już robić takie remonty mozna sprawdzić czy warto.. na wizualne ocenienie gładzi cylindrów stanu tłoków jeśli jest ok to ja bym wymienił pierścienie pewnie przez nie lekko pobiera olej lub przez uszczelniacze pierścienie na 1 tłok to około.80zł warto sprawdzić lub wymienić panewki i ocenić wał w jakim jest stanie. to by było tyle. Jednak mi było by szkoda pakować kase do B30stki. Bo dla mnie między 3.0 a 3.5 jest wielka różnica kiedyś moje B35 w mojej poprzedniej 7 chodziło na 5 garów wtedy czułem sie jak bym jechał 730 :P
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum