Musisz zdemontować dwie rury od kolektorów wydechowych prawych bo może i go odkręcisz ale nie wyciągniesz, masz 2 kolektory i do każdego rurki przykręcone są 2-a śrubami, odkręca sie w miare sprawnie ale potrzeba 2 osób żeby to sprawnie odkręcić, jeden trzyma nakrętki od spodu a drugi kręci od góry, wyżej wspomniane rórki łączą sie z resztą wydechu na wysokości mniej więcej łączenia skrzyni z silnikiem pod spodem, tem odkręcasz nakrętki na klucz 17 i jeśli nic po drodze sie nie urwie sprawnie to zrobisz, koniecznie zdemontuj zbiorniczek od płynu do sprysk, wtedy dostęp będzie bardzo dobry, przewody od rozrusznika przykręcone sa do ściany grodziowej więc nie musisz ściagać osłony termicznej która jest na rozruszniku żeby je odpiąć, jak wszystkie śruby od wydechu Ci sie odkręcą to 1h i masz rozrusznik