No wiadomo lepsze działające z możliwością wyłączenia niż jego brak jednak dla mnie to wogule nie przydatne więc nie bawiłem się w reanimacje tego badziewia, no bo co to robi ogranicza tylko otwarcie przepustnicy to coś dla ułomnych przecież nikt normalny ze śliskiej nawierzchni na kickdownie wyjeżdzał nie będzie a właśnie ASC chyba tylko po to jest że jak ktoś tak jeździ to mu otworzy przepustnice na 10,20%i se ładodnie ruszy.
Ja sam umiem dobrać ilość gazu więc ten wynalazek to porażka co innego ASC+T to już może być pożyteczne lub Jak ASR w mercedesie chyba taka sama zasada działania Ale ja to sądze tak że mi nic z tych rzeczy nie potrzebne jak nie umiesz jeździć mocnym tylnym napędem nie jeździj wcale (tak mówie bo nie jest to w odniesieniu do ciebie :D Bo wiem Ze masz mocne E34 :P i widziałem filmiki więc umiesz jeździć mocnym tylnym napędem hehe) bo po co mi samochód z potencjałem przyduszany jakimiś kontrolami żeby jechał prosto i ładognie. :D