Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 31

Wątek: Proszę o pomoc oraz opinie forumowiczów przy zakupie E65

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    527
    BMW
    X5 4.6IS+E38 LIFT+330i Cabrio
    Skąd
    ŁÓDŹ-OKOLICA
    Ta z Bielska od Handlarza nie ma nawet wpisana bezwypawdkowy...a dodając do tego ten zderzak przód to już musi być kiepsko...

    Voshon masz troszkę racji...jednak ze 3 lata temu kupilem Żor auto zafajdane strasznie ale nic nie zniszczone - wyprałem i było jak ta lala po prostu różni ludzie jeźdzą i dbają.

    Aha i jeszcze jedno:
    Pan wspomniał ,ze po założeniu gazu wyświetlał mu się check engine - twierdzi z,e po wyregulowaniu gazu już wszystko było ok.
    Na filtry oleje, regenracja maglownicy i inne pierdoły ma rachunki...

    Ostatnio w week zrobiłem prawie 1200 km ogladając te rarytasy więc stąd takie wachania...


    Paulo79 dzięki za info- wychodzi na to ,ze e65 mocniej pryskali bo e90 ma około 100-130 tak realnie...
    Ostatnio edytowane przez Binio-LODZ ; 14-08-2011 o 19:56

  2. #22
    Banned
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    313
    BMW
    e65
    Skąd
    WZL
    nie o to chodzi ze mocniej, podalem max grubość jaka moze byc. Nie wszystkie elementy sa pryskane jednakowo, przewaznie maska i dach maja mniej, drzwi pod listwami w niektorych autach lubia dochodzic do 200 mikronow

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    527
    BMW
    X5 4.6IS+E38 LIFT+330i Cabrio
    Skąd
    ŁÓDŹ-OKOLICA
    ok. dzieki za info.
    zoboaczymy czy w ASO jest chociaz jakas historia auta ktore wkleiłem...wezme miernik i sprawdzimy..,
    Szkoda tylko ,ze bez kompa i jakiejść sensownej stacji nic ciekawego sie cżłowiek nie dowie.

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Arman
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    775
    BMW
    740d F01
    Skąd
    Kraków
    Panowie nie było mnie chwilkę i widzę że jestem dwie stronki w plecy.

    Tak więc zacznę od tego nagłośnienia : Z tego co ja się orientuję to w standardzie był Harman Kardon (10głośników) oraz Logic 7 (13głośników + procesor dźwięku, 2 subwoofery, co razem daje 450watt) zaś w VIN nie pisze NIGDY Logic 7 tylko : "HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP" - czyli jak rozumiemy, jeśli mamy tak w VIN to auto powinno mieć nagłośnienie Logic 7, a kiedy piszę " HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM System głośników HiFi" ja z trzecią opcją nagłośnienia się nie spotkałem do tej pory :)

    Binio - Dosyć często był temat wałkowany o 3.5litra, tak więc mimo wszystko zapytam - na pewno chcesz E65 z tym silnikiem? Nie wolisz 745i?

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    527
    BMW
    X5 4.6IS+E38 LIFT+330i Cabrio
    Skąd
    ŁÓDŹ-OKOLICA
    Arman !
    Dzięki za info w sprawie nagłośnienia.

    Co do 735i - przyznam ,ze nie miałem okazji jechać ani 745 ani 735 tylko 730d i 740d. Tak więc nie potrafie jakoś tego ocenić.
    Sądziłem ,ze 272 kuce juz wystarczy by się sprawnie poruszać - tym bardziej, ze wyścigówka to nie bedzie.

    Co jest takiego złego w tych motorach?
    Przyznam ,ze mam ciśnienie na e65 ale naczytałem się sporo negatywnych opinii na temat kosztów awaryjności itp.
    W budzecie do 50 koła nic sensownego po 2003 roku nie znajde.

    Może masz jakiś link gdzie na forum są opisane te 735?

    Żeby było jeszcze ciekawie- to sam pomysł zakupu e65 juz jest ciut zwariowany...a dodając do tego fakt ,ze w większości tym autem jeździłaby moja ŻONA (dotychczas e46 touring) to juz totalna abstrakcja...
    Ale co zrobić jak mi sie podoba... a e90 w tych cenach to totalne golasy

    Tak jak napisałem wcześniej szkoda trochę ,ze nie można dobrze zdiagnozować elektroniki e65....przed zakupem...choć moze ja o czymś nie wiem...
    Ostatnio edytowane przez Binio-LODZ ; 15-08-2011 o 13:39

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Arman
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    775
    BMW
    740d F01
    Skąd
    Kraków
    735 a 745 mają z tego co wiem ten sam silnik N62, z tym że ten 4.4 silnik jest najbardziej optymalny do tego samochodu, do jego masy, a po pierwsze będziesz jeździł na LPG więc ta 3.5 nie da Ci większej oszczędności od "większego brata. Tym bardziej że łatwiej będzie Ci znaleźć 4.4 z ładniejszym wyposażeniem a później nie będziesz żałował że mogłeś kupić mocniejszą wersję :)

    Co do elektroniki - tylko pod kompa i sprawdzić błędy, oraz pobawić się wszystkim czym możesz, pojeździć po dziurach po testować, pozniej wziąć na serwis, do mechanika który się zna na rzeczy, pamiętajmy że kupujemy auto używane i nie koniecznie to wystawione za 70tyś może być lepsze od tego za 50tyś. :)

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik Awatar Saillupus
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,473
    BMW
    e65 760i 2003r , X5 4.6iS 2002r
    Skąd
    Szczecin
    Blog
    6
    735 podobno gorzej ciągnie od dołu, musi dopiero wejść na obroty żeby iść do przodu
    strasznie wkurzające w jeździ miejskiej (opinia sąsiad co ma 735 e65 a poprzednio jeździł 740 e38)
    było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r

  8. #28
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Do swobodnego przemieszczania się silnik 3.6 w zupełności wystarcza. Zauważyłem że przeważnie każdy poleca 745 a nawet nigdy nie siedziało w 735.. więc takie opinie można sobie jedynie jednym uszkiem wpuścić a drugim wypuścić ;). silnik 3.6 łyknie mniej paliwka a co do przyspieszenia może jest jakaś różnica ale czy seria 7 jest do sprintów??? z wyprzedzaniem nie ma żadnego problemu ;) Pamiętajcie nie porównujemy silnika 1.6 do 2.5 gdzie różnica jest znaczna i faktycznie tu odczuwalna.
    Ostatnio edytowane przez Jakub ; 15-08-2011 o 14:44

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    527
    BMW
    X5 4.6IS+E38 LIFT+330i Cabrio
    Skąd
    ŁÓDŹ-OKOLICA
    Cytat Zamieszczone przez Arman Zobacz posta
    735 a 745 mają z tego co wiem ten sam silnik N62, z tym że ten 4.4 silnik jest najbardziej optymalny do tego samochodu, do jego masy, a po pierwsze będziesz jeździł na LPG więc ta 3.5 nie da Ci większej oszczędności od "większego brata. Tym bardziej że łatwiej będzie Ci znaleźć 4.4 z ładniejszym wyposażeniem a później nie będziesz żałował że mogłeś kupić mocniejszą wersję :)

    Co do elektroniki - tylko pod kompa i sprawdzić błędy, oraz pobawić się wszystkim czym możesz, pojeździć po dziurach po testować, pozniej wziąć na serwis, do mechanika który się zna na rzeczy, pamiętajmy że kupujemy auto używane i nie koniecznie to wystawione za 70tyś może być lepsze od tego za 50tyś. :)
    A orientuje się ktoś może gdzie w okolicach Wodzisław Racibórz lub te okolice śląska jest jakiś wiarygodny serwis?
    Sądze ,ze mnie w zupełności wystarczyłoby 735i.W końcu tak jak kolega napisał to nie jest auto do wyścigów po mieście...mam już 330i cabrio do takiej jazdy

  10. #30
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    16
    BMW
    E65
    Skąd
    Poznań
    Jak jesteś pewien ze to ta 7 ma być twoim nowym nabytkiem to jedz z nim do Katowic, tam jest ASO. To jest około 70 km od tego Wodzisława, powiedz temu typowi ze oddasz jemu za "gaz" i tyle. Będziesz miał 100 % pewność co kupujesz. Ja bym nie latał tam bo wiejskich warsztatach bo to jednak to już poważny zakup. Jak facet nie ma nic do ukrycia to się zgodzi i pojedzie.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •