jeżeli nie możesz nawet przekręcić kluczyka,to nic innego nie zostało tylko wymontować ją.Po demontażu plastikowej obudowy,zobaczysz dwie śruby (stożkowe główki)wykręcisz je jakimś ostrym narzędziem np:śrubokręt,dłuto no i oczywiście młotkiem:D śruby mają normalnie prawy gwint,ale ciężko się odkręcają(są wkręcane na kleju)Jeżeli już je wykręcisz i masz całą stacyjkę w ręku,to zaczynasz demontować blokadę kierownicy.W całej obudowie stacyjki jest wyżłobiony rowek z którego wychodzi metalowy języczek,płaskownik który osadzony jest tylko na sprężynce i trzyma go trzpień.Jeżeli zdemontujesz blokadę,to masz szansę na wyjęcie wkładki stacyjkiale zanim przystąpisz do demontażu tej właśnie blokady(języczek,płaskownik)spróbuj poobracać kluczykiem,może być tak że popuści
będziesz miał wtedy tylko wymianę wkładki i blokada będzie w całości!!