Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Wątek: Zablokowana stacyjka- pomóżcie szybko ;(

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BatoFF
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    134
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Jakieś sugestie ?
    E36 320i M50B20 Coupe '94r --> E32 730iA M60B30 '93r --> E38 730i M60B30 '94r --> E39 540iA M62B44 '96r --> E38 730D M57D30 '99r

    Yamaha DT 125 '97r --> Kawasaki ZZR 250 '92r --> Kawasaki ZXR 750 '93r

  2. #12
    Vip Vip Awatar Adus81
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    938
    BMW
    e38 740i V8
    Skąd
    Śląskie/Racibórz
    Cytat Zamieszczone przez red_man Zobacz posta
    zdaza sie, w moim wypadku czasami kluczyk obkrecal sie, a nia zalapywal. nagle w niedziele na wyprawe mi sie zachcialo jechac i zonk, auto stoi nie odpali klucvzyk sie obkreca.
    skonczylo sie na wymianie stacyjki, choc u Ciebie moze to byc tylko blokada, o ile sie nie myle ( juz dobrze nie pamietam) musisz chyba zwalic caly mechanizm stacyjki, rozwiercasz dwie sruby ktore ja trzymaja do kolumny:)
    śruby da się odkręcić bez rozwiercania;)!!

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BatoFF
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    134
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    Mińsk Mazowiecki
    Odświeżam temat. I mnie nie ominął problem zablokowanej stacyjki... Po prostu gdy dojechałem do celu przekręciłem kluczyk w lewo wyjąłem... a ku mojemu zdziwieniu auto nadal chodziło. Ponowne włożenie kluczyka nic nie dało bo stał w miejscu, nie dało się nim ruszyć. Zdławiłem silnik na hamulcu, zgasł. Ale wszystko w środku nadal się świeciło więc odpiąłem akumulator i zamknąłem samochód. Następnego dnia z powrotem podłączyłem akumulator beeme odpaliłem z pychu i wróciłem do domu 160km... Teraz przydało by się to naprawić. Samochód stoi w garażu ale przecież z pychu nie będe go odpalał żeby gdzieś pojechać Od czego zacząć? Pewnie należało by wymontować stacyjkę.. Trudna to operacja? Gdzieś wyczytałem że to wszystko wina obudowy stacyjki, jakiegoś trzpienia ?? Najchętniej chciał bym to tak zrobić żeby nie zmieniać kluczyka..... Wystarczy wyjąć bębenek?

    POMOCY
    E36 320i M50B20 Coupe '94r --> E32 730iA M60B30 '93r --> E38 730i M60B30 '94r --> E39 540iA M62B44 '96r --> E38 730D M57D30 '99r

    Yamaha DT 125 '97r --> Kawasaki ZZR 250 '92r --> Kawasaki ZXR 750 '93r

  4. #14
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Hej, jak miałem próbę włamania do auta i zniszczono stacyjkę, zadzwoniłem po faceta od zamków, przyjechał i w godzinę wymienił wkład w stacyjce, który był wyłamany. Kosztowało mnie to 200 PLN plus klucz z wkładką, tylko, że u mnie nie ma immo fabrycznie. Zawsze możesz zadzwonić do takiego gościa i zapytać ile będzie wołał. Pewnie może Ci wymienić wkładkę dorobioną do Twojego kluczyka, kluczyk zostaje ten sam, więc immo też. Do e32 wkładka z kluczykiem kosztowała 180 PLN. Ceny sprzed dwóch lat.
    pozdrawiam Bartek

  5. #15
    Vip Vip Awatar Adus81
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    938
    BMW
    e38 740i V8
    Skąd
    Śląskie/Racibórz
    Cytat Zamieszczone przez Jakub Zobacz posta
    Piszę w imieniu Kataniarza. Problem wygląda tak że czasami po odpaleniu nie puszcza blokada albo puszcza dopiero po upływie jakiegoś krótkiego czasu. W chwili obecnej zablokowała się na stałe i nie idzie nawet auta odpalić. Co radzicie w tej sprawie, jakieś pomysły?
    jeżeli nie możesz nawet przekręcić kluczyka,to nic innego nie zostało tylko wymontować ją.Po demontażu plastikowej obudowy,zobaczysz dwie śruby (stożkowe główki)wykręcisz je jakimś ostrym narzędziem np:śrubokręt,dłuto no i oczywiście młotkiem:D śruby mają normalnie prawy gwint,ale ciężko się odkręcają(są wkręcane na kleju)Jeżeli już je wykręcisz i masz całą stacyjkę w ręku,to zaczynasz demontować blokadę kierownicy.W całej obudowie stacyjki jest wyżłobiony rowek z którego wychodzi metalowy języczek,płaskownik który osadzony jest tylko na sprężynce i trzyma go trzpień.Jeżeli zdemontujesz blokadę,to masz szansę na wyjęcie wkładki stacyjki ale zanim przystąpisz do demontażu tej właśnie blokady(języczek,płaskownik)spróbuj poobracać kluczykiem,może być tak że popuści będziesz miał wtedy tylko wymianę wkładki i blokada będzie w całości!!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •