Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 40

Wątek: Kontrolka czerwonej konewki w e65, co oznacza ?

  1. #31
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez boogie Zobacz posta
    no to teraz doczytaj dalej, jak HTHS ma sie do stanu oleju w wyzszych temperaturach niz 100 hehehe
    1.3.1 pierwszy i czwarty akapit.
    NIe rob juz dziecinady, myslisz ze do wysilonych silnikow lejemy 10W60 bo tak mowili w TVNie ? :D
    Ciesze sie ze wkoncu doszedles to tego, ze to wlasnie parametr HTHS mowi wlasciwosciach oleju w wysokiej temperaturze a nie tak jak twierdziles wczesniej okreslenie W40 W50 W60 :)

    Mysle ze lepiej jest najpierw przemyslec to co sie wypisuje, aby potem nie odwracac kota ogonem - w zadnym twoim wczesniejszym poscie nie ma mowy o wspomnianym parametrze, a mi sugerujesz niedouczenie... ;)
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 11-08-2011 o 19:04
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  2. #32
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    21
    BMW
    M6 e63
    Skąd
    Warszawa
    .............. upraszczam, żeby było zrozumiale,
    bo nie ma oleju XW30 który będzie miał takie parametry przy 150 stopniach, jak olej XW60.
    Polecam uważniejsze czytanie i jednak douczenie się.

    HTHS i druga liczba po W idą w parze!
    Lepkość przy 100 stopniach jest ekstrapolowana na 150 stopni.

    Dlatego oleju 5W30 bym nie stosował.
    Olej o tak wąskim zakresie ma jedną tylko zalete - wolniej sie starzeje.
    Siódema to najlepsza Beema !

  3. #33
    Banned
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    313
    BMW
    e65
    Skąd
    WZL
    czyli na zakonczenie i podsumowanie to konkretnie jaki olej mam wlac?

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Skoro nadal nie wiesz, to na Twoim miejscu ja bym zalał takim, jaki proponuje producent auta w instrukcji.
    Ostatnio edytowane przez Bezi ; 12-08-2011 o 17:51 Powód: Bez złosliwości proszę.
    Nein! Mein Schnitzel!

  5. #35
    Doświadczony Użytkownik Awatar Roobs
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    1,433
    BMW
    E65 740D, E71- X6
    Skąd
    Wrocław
    właśnie, instrukcja obsługi lub tele do serwisu. Gorzej jak cos "padaczkuje" ci w śilniku :/

  6. #36
    Banned
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    313
    BMW
    e65
    Skąd
    WZL
    kazdy gada co innego jak wszedzie, jedni olej taki inni olej taki, mysle ze gdybym wlal lotosa mineralnego tez by jezdzilo, pojezdzil pol roku i oddal do zyda a co do silnika to zakladam ze przebieg 252 tkm jest ori bo wszystko na to wskazuje a przy takim przebiegu w tych motorach nic nie ma prawa sie dziac. 10 lat temu jak sprzedawalem e34 2.5 24v to miala nadeptane prawie 400 i dymka nie puscila.
    Pierwsze a8 jak bralem to motor chlipal olej, puszczel baki niebieskie i jezdzil na mineralu i 340 tkm na blacie bylo, przez 2 lata jezdzilem bezproblemowo, teraz jak kupilem cos nowszego to glupio pytam co mam zalac i nikt konkretnie nie powie zalyj TYM.

  7. #37
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,130
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez paulo79 Zobacz posta
    czyli na zakonczenie i podsumowanie to konkretnie jaki olej mam wlac?
    Jako jedna z mozliwosci polecalbym Motul X-cess 8100 lub Addinol Super power MV 0537
    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 12-08-2011 o 19:32
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  8. #38
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    53
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    WWA
    jeżeli konewka zapaliła się sporadycznie i już się nie zapala stawiam u Ciebie na czujnik ciśnienia oleju, szwankuje a prawdopodobnie dodatkowo się rozszczelnił i cieknie z niego olej, znajdziesz go z lewej strony silnika (stojąc przed autem) tuż obok napinacza łańcucha, dochodzi do niego przewód na 1 pin, zalecam demontaż filtra powietrza i wszystko będzie na wierzchu, oczywiście jeśli masz silnik N62, sprawdź i daj znać
    pozdr

  9. #39
    Banned
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    313
    BMW
    e65
    Skąd
    WZL
    bardzo dziekuje za konkretne odpowiedzi, mysle ze nie tylko mi sie przydadza

  10. #40
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,983
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Sprawdz kolego po pierwsze czujnik cisnienia oleju - znajdziesz go tutaj:

    http://7er.pl/showthread.php/18512-P...209#post257209
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •