-
Doświadczony Użytkownik
Miałem tak w swoim pierwszym E30. Pompa wody stanęła i tarła o pasek napędzający alternator i inne rupiecie.
Sprawdź przede wszystkim, dlaczego wisko się samo blokuje. Bo normalnie, jak masz zimny motor, to powinno dać się w miarę lekko kręcić z jednostajnym oporem. Jeśli jest inaczej (luz jak by było na łożyskach, nie jest sztywne na osi i lata w przód i w tył), to na pewno masz wisko do wymiany.
Po drugie, spróbuj poluźnić pasek od pompy (podłóż coś pod napinacz) i pokręć kluczem 32 za nakrętkę od wiska i sprawdź czy kręci się bez oporów, bez zgrzytów, bez chrupania skrobania itp. Choć to nie musi wcale oznaczać, że pompa jest sprawna bo mogło się już tam wszystko zmielić.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum