ok jutro zadzwonie do niego i zapytam co i jak powolam sie na ElViSA i mysle ze bedzie ok bo to mnie juz draznij ciagle sie swieci paskudna i ni cholery nie mozna zrobic wiec jutro dzwonie i jak cos to napisze jakie usterki co i jak dziekuje pozdro
ok jutro zadzwonie do niego i zapytam co i jak powolam sie na ElViSA i mysle ze bedzie ok bo to mnie juz draznij ciagle sie swieci paskudna i ni cholery nie mozna zrobic wiec jutro dzwonie i jak cos to napisze jakie usterki co i jak dziekuje pozdro
Dzwoń do niego po 13 najwcześniej :) jak nie bedzie miał czujnika to sie odezwij chyba wiem kto moze miec taki ,pozdro
ELVISKU mowisz ze po 13 tak ok
jak cos to dam ci cynk na priva co i jak nie wiem tylko ktory tyl czy przod ale mam wrazenie ze przod ale jak bede cos wiedzial to dam cynka
Jutro jade do stolycy i raczej nie bede mial dostepu do kompa na pw napisalem Ci moja komóre
ok jak cos to zapisuje i dam cynka jak bede cosik wiedzial jeszcze raz dziekuje stary
NO I JASNOSC
MAM WALNIETY CZUJNIK W TYLE PO LEWEJ STRONIE CHCIALEM TO USUNAC I USUNOLEM ALE ZNOW SIE PALI I KASA W BLOTO PYTALEM W ASO TO KOSZT SAMEGO CZUJNIKA 320 PLN I WYMIANA OD 70 PLN W ZWYZ W ZALEZNOSCI OD TRUDNOSCI DEMONTAZU CZYLI W PRAKTYCE 200PLN CZYLI OGOLEM KOLO 600 PLN NIE WIEM TYLKO CZY ISC W ORYGINAL I NOWKI CZY KUPIC JAKIS ZAMIENNIK JAK MOWICIE A MOZE KTOS MA DOJSCIE DO CZEGOS TANIEJ ALE TYLKO SPRAWNE I NAJLEPIEJ NOWE POZDRO
jakiś czas temu miałem podobny problem z czujnikem, kupiłem na allegro zamiennik ATE (nowy na przód) za 200, śmigał bez problemu, co prawda okazało sie potem, że to nie czujnik tylko sterownik ABS :( , więc czujnik niepotrzebnie kupiłemZamieszczone przez ADASIO
Kiedyś
E39 523iA Touring,E38 740iA
a na kompie ci to wyszlo? bo mnie niby tez ale wlasnie boje sie zebym tego nie wymienil a blad bedzie nadal kurde ta elektronika jak ktos ma jakies pomysly to pisac prosze
Ja miałem taki problem nie raz i rozwiązuję go w ten sposób że podpinam komputer i odczytuje błąd jeżeli jest to np. czujnik prawy przód to zamieniam czujniki stronami, po przejechaniu jeżeli pojawi sie błąd podpinam ponownie i jezeli wychodzi że lewy przód to wiemy że padł czujnik, a jeżeli w dalszym ciągu prawy przód to sprawdzam instalację do sterownika ABS, jeżeli ta okazuje sie być dobra to wszystko wskazuje na sterownik bo nie miałem przypadku uszkodzenia pierścienia przy piaście.
powinienś zrobić tak jak pisze AdamBMW, a wszystko będzie jasneZamieszczone przez ADASIO
Kiedyś
E39 523iA Touring,E38 740iA