Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Auto nie pali na wszystkie gary :|

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    465
    BMW
    740iL Indywidual
    Skąd
    Wrocław

    Auto nie pali na wszystkie gary :|

    Witam umyłem dzisiaj silniczek karcherem ale z bardzo małym ciśnieniem, silniczek był ciepły wszystko ładnie się umyło odpaliłem autko jak troszke przeschło i wszystko BYŁO gicior :] odstawiłem na poł godzinki nawoskowałem lakier itd ... Poczym odpalam autko a tu ku mojemu zdziwieniu zaczeło nim telepać jak starą babcią podłączoną pod 1000w ;] dławił sie, ksztusił wyraźnie słychac i czuć że nie pali na pare garów ... Jestem załamany bo wszystko było dobrze jeszcze poł godziny jeździłem po myciu zanim odstawiłem i zadnych objawów nie było ...A teraz szok ... Aż mnie serce boli ... Co chłopaki proponujecie bo jutro rano mam zamiar sie tym zająć ... Zalane świece cewki fajki i ogólnie całe tamto miejsce czy może coś innego ?? Może ten olej dalej sie wydostaje o którym już w poprzednim poście pisałem ?? prosze o pomoc bo nie wiem za co mam sie zabrać ... !!

  2. #2
    7ka
    Gość
    a powiedz mi po co myles silnik ?? ja mam diesla i wole go nie myc zadna woda itp..sa do tego specialne srodki...

    silnik benzynowy ma duzo elektryki...byc moze cos podmoklo...byc moze jutro bedzie ok...ale pamietaj ze komora silnika to masa elektryki,elektroniki...zostaw to tak jak jest...ale teraz madry polak po szkodzie....

    poczekaj do jutra az wyschnie ;)

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6
    BMW
    Exx
    Skąd
    IS
    Mi tez talepało delikatnie jak umyłem silnik ale po 3 dniach jeżdzenia samo przeszło.

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    435
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Kargowa/Berlin
    Miałem już taki problem parę lat temu. Odepnij wszystkie cewki, przedmuchaj wtyczki i spryskaj sprayem do wtyczek. Po takim zabiegu w obu autach problem zniknął. Przy okazji poczyściłem pozostałe gniazda, np. przy przepływce.


    Pozdrawiam

  5. #5
    Tak jak Gasper napisał, prawdopodobnie zamokły kable po stronie wysokiego napięcia. Powinno ustąpić samo po jakimś czasie, ale zawsze można pomóc osuszając końcówki...

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    435
    BMW
    E38 728iA
    Skąd
    Kargowa/Berlin
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Tak jak Gasper napisał, prawdopodobnie zamokły kable po stronie wysokiego napięcia. Powinno ustąpić samo po jakimś czasie, ale zawsze można pomóc osuszając końcówki...
    U rodziców w aucie problem sam zniknął, ale po jakimś czasie powrócił ze zdwojoną siłą. Wtyczka od kabla WN zaśniedziała i trzeba było zdrapywać grubą warstwę białego syfu. Potem porządne czyszczenie i wsio gra. Nie zwlekałbym więc z przeczyszczeniem styków. Oby to było to ;)

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    465
    BMW
    740iL Indywidual
    Skąd
    Wrocław
    Czyli mowicie że tylko odpiąć cewki przedmuchać ?? Myślicie że jak wyschnie to bedzie git ?? I tak to jutro zobacze i zdam relacje dopiero po szkole .. Pozdrawiam

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,420
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Musisz wysuszyc wszystko co elektryczne, wszystkie wtyczki wyjmij i najlepiej pod ciśnieniem z kompresora przedmuchaj... Hmm chyba ze samo przejdzie, czasami wystarczy jak silnik troszkę pochodz...

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    465
    BMW
    740iL Indywidual
    Skąd
    Wrocław
    Cewki, fajki itd itp spryskane wd 40, inne elektryczne oprzyrządowanie również, świece lekko były zamoczone oczywiście poprzecierałem, i po włączeniu na pare minut wszystko chodzi gicior.... tylko jak dzisiaj odpaliłem autko rano przed tymi zabiegami to przez jakiś 2 km również dobrze chodziło po przejechaniu tej odległości znowu nie palił jeden gar... wiec mam nadzieje że i jutro jak pojade gdzieś to się tak nie stanie. Pozatym jak wyłączam silnik to słychać świst powietrza gdzies wydaje mi sie z silniczka krokowego, tak czy owak gdzies pod kolektorem ssącym ...

  10. #10
    Cytat Zamieszczone przez MastaKleszcz
    ... Pozatym jak wyłączam silnik to słychać świst powietrza gdzies wydaje mi sie z silniczka krokowego, tak czy owak gdzies pod kolektorem ssącym ...
    Jeśli słyszysz ten dźwięk przy otwartej masce, to może być po prostu szum wentylatorów klimatyzacji. Otwórz na próbę jeden z otworów od wlotów powietrza i zobacz, czy ten świst nie ustaje.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •