Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 49

Wątek: [ elektronika] Uszkodzone zegary po zmianie języka komunikat

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    146
    BMW
    e38 4,0 aut. 1995
    Skąd
    Warszawa
    Pewnie, że carsoftem :-) szkoda, że nie poczytałem o tym wcześniej w necie. Gdzie mam szukać tych oznaczeń?
    pzdr

  2. #22
    SW i HW wyciągniesz za pomocą testu licznika (chyba test01).

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    146
    BMW
    e38 4,0 aut. 1995
    Skąd
    Warszawa
    Ok, dzięki. Nie wiem czy pamiętasz, ale z moimi zegarami był kłopot jak podłączaliśmy nowy panel klimatronik to nie mogliśmy się z nim połączyć do zakodowania przez moje zegary. Trochę mi brakuje możliwości komunikowania z tym modułem, bardziej mnie to męczy niż niemiecki język w komunikatach ;-). Może mam tam jakąś blokadę albo dziwną wersję oprogramowania i dlatego nie poszło mi pod carsoftem, z drugiej strony, z tego co czytam to nie był to najlepszy pomysł. Patrzyłem na elektrodzie w bazie wsadów i nie widzę nic pod e38. No i żeby to wgrać jakbym już miał plik to też nie carsoftem, tak nawiasem to będzie u mnie ślad w kompie po zawartości starego epromu, gdzie tego szukać w carsofcie?

  4. #24
    W temacie Carsofta nie pomogę (po negatywnych przejściach po prostu go nie używam). Zawsze pozostaje Ci wariant zmiany liczników na takie, które bez łaski będą się komunikować.

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    146
    BMW
    e38 4,0 aut. 1995
    Skąd
    Warszawa
    W takim razie proszę o pomoc w zdobyciu wsadu eeprom do zegarów HW:06, SW:09.00. Ewentualnie może Ktoś ma takie zegary i możliwość zgrania dla mnie tego wsadu, może liczniki takie na zbyciu?
    Co do plików u mnie w kompie to w katalogu carsoft nie znalazłem nic w podchodzącej nazwie lub wielkości(256kb)więc chyba to się tam w czasie przeprogramowywania nigdzie nie zapisuje.
    pzdr

    Sylwekk, czy ja dobrze zrozumiałem, że tym programem:

    http://www.bmw-scanner.co...r_v140&lang=eng

    połączę się z autem przez interfejs carsoft?
    pzdr

  6. #26
    Nie, ten program wymaga dedykowanego interfejsu.

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    146
    BMW
    e38 4,0 aut. 1995
    Skąd
    Warszawa
    Tzn, że to nie aktualne:

    "Gdybyś miał dowolny interfejs działający z Carsoftem, to za pomocą programu PA Soft 1.4.0 Demo mógłbyś podłączyć się do auta i ściągnąć zawartość EEpromu modułu IKE" ?

    Czy też to co w linku dałem to nie jest właściwa wersja Pa soft?
    pzdr

  8. #28
    Doprecyzujmy - dowolny czyli taki, który będzie gadał z Carsoftem 6.1.4. Z jego pomocą ODCZYTASZ zawartość pamięci przy użyciu PA-Soft 1.4.0. DEMO. Aby jednak móc ją załadować do zegarów, musisz mieć pełną wersję softu PA Soft i odpowiedni do tego interface.

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    146
    BMW
    e38 4,0 aut. 1995
    Skąd
    Warszawa
    Ok, czyli zadziała na tym interfejsie ale tylko w trybie odczytu, pełną wersję pewnie by się zdobyło ale interfejsu chyba nie warto kupować, lepsza będzie INPA z tego co już się dowiedziałem. Dzięki za info!
    pzdr

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2009
    Posty
    139
    BMW
    było e38 740iA M60B40
    Skąd
    Malechowo
    moze po prostu wystarczy zastosować zasade ,,czymś sie truł, tym sie lecz".Rozładowanie aku spowodowało nie zapisanie plikow do konca i powstał błąd..Podłącz auto pod prostownik , jak pisałes wczesniej i jeszcze raz próba, az ja zfinalizuje i zapisze. W komputerach, czasami brak jednego pliku ma znaczenie dla całego systemu.....No ale moze i sie myle, wtedy juz magik potrzebny.
    ...ther's no better way to flyy...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •