Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 84

Wątek: Ile straciło koni?

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    A ja Was nie rozumiem - ścigacie się luksusowym autem i dziwicie się, że jakieś małe bąki Was wyprzedzają...
    Myślę, że w idei 7er nie o to chodzi, żeby był to bolid. Moc ma być przede wszystkim dla komfortu słuch.. ee, kierowcy oraz dla cichej komfortowej i nie męczącej jazdy na wysokim biegu oraz niskich obrotach silnika przez dłuższy czas.

    Jeśli ktoś ma potrzebę ścigania się, to polecam zamontować któryś z flagowych silników do jakiegoś maleństwa typu E30 albo E87, odciążyć go maksymalnie, usztywnić, wymienić zawias i hamulce, może przykręcić turbo i wtedy można pokazać innym gdzie się ich ma na tych światłach.
    Dla dowcipu i niepoznaki można przykleić napis 316i na tylną klapę.
    Nein! Mein Schnitzel!

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    hmmm 21s do 200 w 530d ??? po chipie pewnie tak ale w serii Dzuda na pewno nie nagraj filmik obadamy :)

    co do tdi to na 1/4 one sa dobre w ogóle jak to diesle te nowe górty momentu robią swoje ale potem szału nie ma tu nie ma dzialu kille to nie opisywałem ale ja np miałem spotkanie niedanwo na katowickeij z a8 4,0tdi które do setki ma 6,7 a ja 7,4 i co w przedziale 170-210 równo potem minimalnie mu wjeżdżałem w kufer diesle to potęga do setki nowe skrzynie mają kupę biegów dobrze zestopniowanych i to bardziej nadrabia jak silnik jakbym sobie wsadził 6-gang to dzuda byłby mój a tak raczej mnie objedzie pisze raczej bo to wychodzi tylko na drodze.

    A mi po prostu chodziło szajbos, że w dieslu sa odczucia fantastyczne bo on w przedziale 2-3 k RPM generuje 100% ciągu a w tym przedziale jeździcie na co dzien czyli po prostu jeżdżąc dieslem na co dzien właściwie używacie prawie maskimum jegho możliwości a jeżdżąc na co dzień benzyna nawet V8 w tym samym przedziale używacie gdzieś 30% mocy auta bo reszta jest wyżej :)

    Dzuda co by nie było, że ci nie wierze to 20-21s do 200 ma 535d :)
    Ostatnio edytowane przez Zdzira 850I ; 02-08-2011 o 09:54

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    330cd tez ma 7.2 do 100 a ja w 5 osób mu po prosu uciekłem do 200 km/h podejrzewam że powyżej 200 uciekł bym mu jeszcze dalej, e38 to auto nie do ścigania ale v8 robi swoje, a 540 e39 6 gang pozamiata z pewnością sporo więcej aut.

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    ... i z większą liczbą ciał dłużej się będzie toczyło w rowie.
    Nein! Mein Schnitzel!

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    autostrada 3 pasy idealnie równe 3 w nocy ani jednego auta. pozdrawiam

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Nie wszystko zależy od sytuacji na drodze... a jak pęknie opona przy tej prędkości?
    Nein! Mein Schnitzel!

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    idź odmawiać różaniec pod krzyż i tam zostań i przy okazji zrób rachunek swojego sumienia zamiast rozliczac czyjeś

  8. #28
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,270
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Cytat Zamieszczone przez Zdzira 850I Zobacz posta
    że w dieslu sa odczucia fantastyczne bo on w przedziale 2-3 k RPM generuje 100% ciągu a w tym
    Nowoczesne już nie tylko. Rozwiązania typu zmienna geometria łopatek, twin scroll czy biturbo(535d, 4.0d E70) umożliwiają rozszerzenie krzywej momentu na odpowiednim poziomie.
    Silniki typu 3,5d i 4.0d potrafią generować wysoki moment od 1,5tys. obrotów do nawet 4-4,5tys. Era gdzie diesel pracował w zakresie 2tys. do 3-3,5tys. obr. odchodzi do lamusa. Wspomniana astra bez problemu wyrywała do przodu w zakresie 2-4tys. obrotów, na trybie sport to już w ogóle, niestety wyrywała :P
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Sami więc widzicie, że wyścigi dieslami nie są na dłuższą metę. A potem zdziwienie, że ładnie żarło aż zdechło...
    Jeśli limuzyna, to do wożenia się w luksusie. Jeśli bolid, to do gonienia się po autostradach.

    Zdzira850i, nie bądź taki do przodu. Popatrz sobie na zdjęcia z wypadków w innych działach, które nasi koledzy mieli wątpliwą przyjemność obserwować. Zapytaj ich, jak się czuli. Czy warto tak gonić? Nie szkoda wam zdrowia, życia, waszych autek, paliwa... ? I co z tego, że będziesz szybciej o 15 sekund na światłach. Opłacało się? A ile przy tym zaryzykowałeś? Podobało się, jak wyprzedziłeś dziadka w starym mercu?

    Wszystko jest fajnie, zabawa jest przednia, ale do czasu aż się coś nie wydarzy. A potem jest tylko gdybanie: gdybym tylko mógł cofnąć czas...
    Od czterech lat przejeżdżam obok miejsca, gdzie taki właśnie chojrak rozbił się na drzewie. Do dzisiaj to drzewo w tym miejscu jest odarte z kory a w pniu tkwi kawał metalu z wraku.

    Mnie też podoba się ryk silnika, uczucie pchania w plecy jak auto przyspiesza. Takie rzeczy róbcie jednak na torach i drogach zamkniętych, a nie na ulicy. A potem ludzie dziwią się, że ci w BMW to jacyś szaleńcy i ćwoki...

    Wcale nie odmawiam różańca. Prędzej wódki nie odmówię. Ale życie na drodze nauczyło mnie pokory wobec nieprzewidzianych i niezależnych od nas wydarzeń i rozważnej jazdy. Polecam każdemu zastanowić się nad tym czy warto tak ryzykować.
    Ostatnio edytowane przez brunoz ; 02-08-2011 o 18:43
    Nein! Mein Schnitzel!

  10. #30
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    a gdzie masz te tory i drogi zamknięte??????

    nowe diesle ciągna lepiej z tym momentem ale jak na razie piszemy tu np o 530 di 3,0 tdi ktore głównie ciagna 1,5-3,5 a nie 1,5 do 4,5 a z drugiej strony takie nowe 760i v12 biturbo ciagnie od 0-6500 rpm 544km i 750nm diesel i tak zostaje wtedy aby do orania pola :))) diesel dobrze wypada na tle 10 lat starszego benzyniaka i tyle

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •