Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 43

Wątek: Dlaczego V12 może się przegrzewać?

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Na sprawdzenie wisco jest prosta metoda - łapiesz za łopatkę wiatraka i pociągasz góra-dół. "Stare mechaniory" mówią że w uszkodzonym wyczuwalny jest luz. I faktycznie u mnie tak było :)

  2. #32
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    btw na alegró masz teraz nowe wiskozy po stówce :D

  3. #33
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    Cytat Zamieszczone przez Michal750 Zobacz posta
    btw na alegró masz teraz nowe wiskozy po stówce :D
    może i są ale nie do m73n w żadnym sklepie internetowym również miesiąc temu nie było mówię o zamiennikach wg.om bmw kupowałem behra na ebey za 165 euro

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    a one się różnią? U mnie siedzi z 4.0 :P

  5. #35
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Ja polecam wiska chińskie SRL. Przerobiłem kilka Behrów, zawsze jakaś lipa. Znajomy, który tłucze Merce mi polecił I już mam ładnych kilka lat w BMW I śmiga aż miło. A kosztowało 100 PLN.
    pozdrawiam Bartek

  6. #36
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    Cytat Zamieszczone przez Michal750 Zobacz posta
    a one się różnią? U mnie siedzi z 4.0 :P
    oczywiście każdy motor ma swoją temperaturę roboczą m73n do 115 stopni więc więc visko spina przy wyższej temperaturze zastosowanie np 730d będzię skutkowało notorycznie spiętym sprzęgłem co ma wpływ na jego trwałość silnik będzię pracował w niższej tem.większę spalanie i kłopoty z katalizatorem itp.

  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    345
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wałbrzych
    korzystając z okazji (podobny temat) chciałbym się was doradzić na temat pompy wody w m73n Czeka mnie wymiana i zastanawiam się czy w tym silniku zdają egzamin jakieś zamienniki ? czy może nie kombinować i wydać tysiaka na nową.

  8. #38
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    Jeśli zamiennik to ja polecę tylko Ruville, przerabiałem w A8 4.2, 3.7 i 750i

  9. #39
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    ja zamontowałem doltza ruvila mi odradzano 400zł wykonanie wygląda na bardzo solidne wirnik odlewany do tego visko behra i komplet nowych węży prócz 2 grubych nowy korek płyn robocizna 2400zł

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    W 750i zapłaciłeś 2400zł za samą robotę? Olaboga! :D

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •