Przykro mi stary... Wolałbym stawiać trafne diagnozy w lepszych okolicznościach. Następnym razem będziesz wiedział :)
Wyjmij skrzynię i oceń uszkodzenia pompy i szyjki konwertera. Najprawdopodobniej pompa jest do wymiany. Możesz przełożyć ją ze starej skrzyni.
Nie zdejmuj i nie zakładaj skrzyni z konwerterem przykręconym do wieńca. Zawsze musi zostać w skrzyni. Odkręca się go przez okrągły otwór z przodu kopulacji (po stronie silnika) Czasem ma zaślepkę gumową, częściej już nie. Jest przykręcony trzema śrubami, do których przez ów otwór dostęp jest bardzo dobry. Musisz przy pomocy płaskiego śrubokręta przekręcać konwerterem do momentu, kiedy w otwoze pojawi się śruba.
Przy montażu skrzyni włóż szyjkę konwertera w otwór w pompie kiedy skrzynia jest jeszcze wyjęta i obracaj nim dopóki nie wskoczy na swoje miejsce. Całość zamontuj, sruby do kopulacji mają wkręcać się luźno. Kiedy paczka jest już na miejscu, obracaj wieńcem przez okrągły otwór do momentu kiedy otwory w nim i konwerterze się pokryją i przykręć konwerter.