-
Vip
Vip
i co to wnosi do tematu tak powinno byc ale tak nie jest
ciekawostka po wyjęciu termostatu temperatura w pionie po zgaszeniu nie wywala wody
czy jest jeszcze jakiś sposób na sprawdzenie uszczelki pod głowicą
czekam na Matusza kontrlonie przerzucimy jego pompe wody i termostat do mnie i zobaczymy co sie będzie działo ,jeśli problem się powtórzy to pewnie uszczelka
Ostatnio edytowane przez jarek88 ; 27-07-2011 o 19:18
-
studiomaxmedia.com
Vip
Węże pękają od dużego ciśnienia które narasta - od zapowietrzonego układu mi jeszcze nigdy węże nie pękały. Pękają zazwyczaj jak uszczelka siedzie więc nierobił bym se nadziei ale najpierw wszystko sprzwdz 3 razy zanim na liście zostanie ze to uszczelka bo z tym sporo zabawy jest
-
Doświadczony Użytkownik
a masz może nawiew na tył??poszukaj tam może nagrzewnica lekko puszcza,rurki od układu nigdzie nie są pozaginane?? temp.po zgaszeniu auta zawsze troche wzrasta moze też masz za wysoki stan
-
Doświadczony Użytkownik
w swojej V8 też mi wode wywalało temp. była zawsze na środku układ cały czas się zapowietrzał też myślałem że to uszczelka ale ost. posprawdzałem węże jeden kruciec od dodatkowej pompki ogrzewania był naderwany (poruszałem wężem i pękł) po zrobieniu tego myślałem żę wszystko ok lecz tak nie było po namowie przez kolege zsunąłem węzyk ten co idzie od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego czym ten weżyk przy chłodnicy zaślepiłem,podłączyłem kompresor dałem powietrza do zbiorniczka i ku mojemu zdziwieniu w okolicach pompy wody zaczeła wydobywać sie woda zlokalizowałem w ten sposób nieszczelność której normalnie bym nigdy nie zauważył,w ten owy sposób temp.stoi mi zawsze za 5 dwunasta jak cos podskoczy to odrazu wenytylator klimy sie włancza(visco raz sie załancza raz nie) idz tym tropem może to ci pomoże pozdrawiam:)
-
Początkujący Użytkownik
hej zwalczyłes problem czy jeszcze :)
-
Początkujący Użytkownik
proponowalbym pierw tak: sprawdzenie calego ukladu czyli wszystkich opasek i przewodow wodnych, potem termostatu termostat lubi sie zacinac a w kosekwencji nie puszcza wody na chlodnice i woda gotuje sie w bloku i wytrzaaza sie podcisnienie a to podcisnienie wywala plyn w zbiorniczku wyrunawczym... potem sprawdzic ewentualnie pompe wody bo gdyby byla walnienta uszczelka pod glowica to prosto to zdiagnozowac....dymillaby na siwo a spaliny mialyby taki slodkawa woń wtedy wiadomoze jest walnienta uszczelka pod glowica i dochodzi do spalania plynu chlodzacego
-
Doświadczony Użytkownik
tak i jeszcze biała maż na bagnecie
-
Vip
Vip
nie ma mazi pod korkiem nie dymi auto narazie stoi grzecznie w garażu , mam inne wydatki
-
Vip
Vip
Jak byś chciał to kolega ma cała dobrą głowice dio M30 :)
-
Vip
Vip
Problem rozwiązany tak jak stawiał Marcin winna była pompa wody.
Po wymianie i odpowietrzeniu układu wszystko jest w jak najlepszym porządku :)
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum