Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 60

Wątek: [mechanika] Świece zalane olejem .....

  1. #41
    użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,914
    BMW
    Mała Ladacznica E30 M10 Coupe
    Skąd
    WPI
    Cytat Zamieszczone przez bialydaro
    Neuf- dzięki wielkie:)
    ale gdzie ja dostane? fachowa nazwa tej uszczelki to jak ? uszczelka pod dekle jak wy to piszecie czy pod zawory hehe?
    Ja to nazywam "uszczelka pokrywy zaworowej" :)

    Gdzie to dostaniesz? Ja sugeruje servis BMW! Może jak na uszczelkę to tanio nie będzie, ale skóry też nie zedrą, a będziesz miał towar pierwszej jakości i żywotności ;) Zadzwoń lub udaj sie do autoryzowanego servisu i zapytaj. Myślę, że będzie to koszt rzędu kilkudziesięciu pln. :)
    Jak można wyczytać ze strony podanej przez Neufa jest to nr części 11129070990. :D
    [URL=http://www.youtube.com/watch?v=VDqIJUMsR3A].:WIERNOSC jest NUDNA:.[/URL] :D

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    radziłbym dokładnie podać model silnika np jeśli chodzi o silniki M to czy jest to M62 czy M60. Ja zamawiałem z tej firmy i wcisneli mi uszczelkę do silnika M60, której nijak nie da się założyc do M62 a tej właśnie nie mieli w żadnym z magazynów.

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
    do m60 i m62 uszczelki są te same do m62TU są inne dodam , że są tańsze :)
    Masz rację chodzi o różnice w budowie przedniej części głowicy. W M62TU jest bardziej wysunieta do przodu ze względu na Vanos.

  4. #44
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,140
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Wlasnie nowe uszczelki dekli zaworow w V8 wymienone sposobem nazwijmy to "garazowym" beda ciekly po 5tkm, jak ktos umie je wymienic tak jak trzeba to wytrzymaja 100tkm ;)

    p.s: w przypadku kazdego silnika polecam tylko oryginalne z ASO
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2008
    Posty
    465
    BMW
    735 M62TUB35
    Skąd
    Zambrów
    no coż filozofi to ja nie widzę w ich wymianie. Jest tylko sporo rozbierania żeby się udało zdemontować dekle. Uważam że przedewszystkim przy wymianie należy zachować czystość. Rozumie przez to się dokładne wytarcie krawędzi głowicy oraz oczuszczenie dekla a zwłaszcza szczeliny w którą wchodzi uszczelka. Wskazane jest też posmarowanie minimalną ilością silikonu a najlepiej pastą uszczelniającą miejsca gdzie łączy się głowica z obudową rozrządu ( przód silnika). Oryginalnie uszczelka jest w tych miejscach składana na coś w stylu laku. Podczas montażu dekla do głowicy należy zwrócić uwagę czy uszczelka dobrze sie ułożyła i nie zawinęła w którymś miejscu. Osobiście radzę jak kolega wyżej juz pisał montować uszczelki oryginalne w kompletach ( uszczelka duża, mała wewnętrzna, okrągłe uszczelki pod nakrętki i szpilki. Ja w servisie za komplet na obie głowice zapłaciłem 350zł. Wymieniałem w styczniu właśnie w warunkach garażowych i nic mi nie cieknie. Jeśli ktoś ma trochę smykałki do mechanikowania to moze się za to brać, w przeciwnym wypadku odradzam. Na koniec dodam że dokręcamy na maksa. Nic sie nie przeciągnie i nie ściśnie za dużo, bo budowa szpilek i nakrętek na to nie pozwoli ( szpilki mają kołnierze a nakrętki są zaślepione. To tyle odemnie.

  6. #46
    7ka
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez Danek25
    no coż filozofi to ja nie widzę w ich wymianie. Jest tylko sporo rozbierania żeby się udało zdemontować dekle. Uważam że przedewszystkim przy wymianie należy zachować czystość. Rozumie przez to się dokładne wytarcie krawędzi głowicy oraz oczuszczenie dekla a zwłaszcza szczeliny w którą wchodzi uszczelka. Wskazane jest też posmarowanie minimalną ilością silikonu a najlepiej pastą uszczelniającą miejsca gdzie łączy się głowica z obudową rozrządu ( przód silnika). Oryginalnie uszczelka jest w tych miejscach składana na coś w stylu laku. Podczas montażu dekla do głowicy należy zwrócić uwagę czy uszczelka dobrze sie ułożyła i nie zawinęła w którymś miejscu. Osobiście radzę jak kolega wyżej juz pisał montować uszczelki oryginalne w kompletach ( uszczelka duża, mała wewnętrzna, okrągłe uszczelki pod nakrętki i szpilki. Ja w servisie za komplet na obie głowice zapłaciłem 350zł. Wymieniałem w styczniu właśnie w warunkach garażowych i nic mi nie cieknie. Jeśli ktoś ma trochę smykałki do mechanikowania to moze się za to brać, w przeciwnym wypadku odradzam. Na koniec dodam że dokręcamy na maksa. Nic sie nie przeciągnie i nie ściśnie za dużo, bo budowa szpilek i nakrętek na to nie pozwoli ( szpilki mają kołnierze a nakrętki są zaślepione. To tyle odemnie.
    swietne info ;)

  7. #47
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,140
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
    u mnie wymieniłem nie bo ciekły tylko zaczynały się pocić , lubię zapobiegać problemom
    Dokladnie :] - nie ma co czekac az swiece pod olejem znikna...
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  8. #48
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    czy olej na swiecach moze byc powodem, cieżkiego odpalania? musze piłowac silnik jak jest zimny moze za 30 razemodpali;/ ale jak juz odpali nie chodzi rowno na wszystkie nie pali. jak sie przejade po 1 km wszystko znika i chodzi jak nalerzy, gdy przyjade powrotem to po czasie 3h jeszcze go odpale jak temp, nie jest calkiem po lewej stronie. lecz gdy postoi cala noc nie ma opcji odpalnia graniczy to z cudem:/ ostatnio zaobserowalem, że po 40 km trasie w warunkach miastowych gdy sie zatrzymalem i nie gasilem silnika temperatura silnika byla po prawej stronie na czerwonej skali (Szybko zgasiłem silnik) poszedlem do sklepu.. i znow opalam bylo okej jak postal troche to sie grzeje ale jadac juz temperaturka jest okej stoi w pionie,(gdy probuje palic go zimnego to tak chdozby chcial a nie mogł..:/ łapie i gasnie tak chdozby nie mial benzyny a mam polowe baku pompa paliwa okej raczej)
    co mi poradzicie? czy to czujnik polozenia wału ?
    Dodam jeszcze ze jakies 4 miesiące temu zmieniałem płyn w chłodnicy w serwisie norauto, i od tego czasu pokazuje mi sie raz na kiedy błąd "check coolant level" czy jakos tak.. plynu mam dość jest powyzej skali min. na zbiorniczku.

    TU MACIE FILMIK NAKRECONY PRZEZE MNIE PRZED CHWILKĄ, JAK SIE ZAMOCHOD ZACHOWUJE (ogladnijcie do końca)
    http://www.youtube.com/watch?v=VYAtkycfWRg

    Pozdrawiam Was gorąco bracia z 7er:)
    Biały

  9. #49
    7ka
    Gość
    kurde wydaje mi sie ze jak juz twoje auto 2zalapie" to ty puszczasz kluczyk a powinienes przytrzymac go dluzej...

    albo mi sie wydaje :?

  10. #50
    Cytat Zamieszczone przez bialydaro
    Dodam jeszcze ze jakies 4 miesiące temu zmieniałem płyn w chłodnicy w serwisie norauto, i od tego czasu pokazuje mi sie raz na kiedy błąd "check coolant level" czy jakos tak.. plynu mam dość jest powyzej skali min. na zbiorniczku.
    Jeśli płyn jest na odpowiednim poziomie to znaczy że czujnik szfankuje. Czujnik znajduje się na dole zbiorniczka.
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •