-
Początkujący Użytkownik
Witam ponownie.
Minęło 10 lat od rejestracji na forum, a BMW jak nie było tak nie ma. Wówczas brałem pod uwagę Mercedesa, BMW i Jaguara. Wybór padł na Jaguara XJ z rzędową szóstką, później V6 dla żony, później V8 i nie mogłem też odpuścić sobie 4.2 V8 kompresora 400KM. Niestety przyszedł czas przesiąść się na coś innego. Tym razem wybór padł na E65/E66. Silnik raczej jest mi obojętny, przyzwyczajony jestem do dużego spalania, aczkolwiek od roku w domu mamy jednego diesla i spalanie rzędu 6,5-7,0litra jak najbardziej spodobało mi się. Dlatego nastawiam się na 3.0D. Szukam auta bezwypadkowego i z małym przebiegiem rzędu max 150kkm. Przeglądając oferty sprzedaży nasunęło mi się klika pytań. Mianowicie:
- czy w tempomacie aktywnym ACC da się wyłączyć pomiar odległości od auta poprzedzającego? W Jagi taki miałem i nie było opcji wyłączenia. Bardzo wkurzająca rzecz.
- zauważyłem że nie które zegary mają wyświetlacze w obszarze tarczy, a nie które tylko pod 2 sztuki. Do czego to służy?
- czy Logic7 mógł występować bez zmieniarki?
- klimatronik 3-4 gałkowy. Czy ta czwarta gałka służy tylko do regulacji siły nawiewu dla pasażera. W innych autach siła nawiewu jest zawsze jedna dla obu stron, Czy to jest aż tak ważne.
- czy jest możliwość kupna i wymiany przycisków od schowków w podłokietniku. Większość jakaś taka obdrapana.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum