Pokaż wyniki od 1 do 10 z 106

Wątek: Kędzior Wita :D

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kafarek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    839
    BMW
    E32 750i
    Skąd
    Tczew
    Blog
    2
    Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny Zobacz posta
    :D

    Ktos tu jeszcze pokłada wiare w giełdowo-allegrowe zapewnienia odnośnie wymienienia czegokolwiek na nowe?
    No akurat w kwestiach zapłonu jeśli naprawiać z sensem i głową, to tylko na nowych częściach. Żadne używki tutaj w grę nie wchodzą bo to się mija z celem i efektów nie przynosi żadnych.. No chyba że mówimy o zapchajsztuce, bo kabel urwany lub pęknięta kopułka z przebiciem. Co do jakości, to już nie wspominam, bo m70 to najbardziej wybredne scierwo z palety lat 80-tych..

    Cytat Zamieszczone przez KędziorCG Zobacz posta
    kafarek pytałeś jaki JA poniosłem KOSZT to ci pisze układ zapłonowy nie kompletny nowy dostałem od byłego właściciela ja kupiłem świece i palce plus robota mechanika za wymiane wszystkiego wyszło 450zł około bo robił wiecej rzeczy na raz

    kable były bremi , kopułki nie pamiętam ale palce bremi na 100% świece ngk zalecane na tym forum numeru nie pamietam

    ogólnie dużo nie straciłem i jestem zadowolony auto było warte pracy jaką w nie włożyłem oraz mechanik i pieniędzy jakie na nie wydałem a teraz cieszy oko i serce innego nowego właściciela
    Oj drobiazgowy jesteś :D

    Twój bilans OK.. Masz rację.. Ale zmiany poczynione podniosły wartość auta znacznie.. nie istotne skąd części... Serwis zapłonowy..rzetelny to koszt bliski 2tys zł i skoro został poczyniony to trzeba to zaznaczyc... 99% aut z allegro, tylko z nazwy takie serwisy przechodzi.. w realu to 450zł i tak za duzo jest ;)
    Ostatnio edytowane przez Kafarek ; 01-01-2012 o 21:24


    -----> www.e32.750i.pl <-----

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Kafarek Zobacz posta
    No akurat w kwestiach zapłonu jeśli naprawiać z sensem i głową, to tylko na nowych częściach. Żadne używki tutaj w grę nie wchodzą bo to się mija z celem i efektów nie przynosi żadnych.. No chyba że mówimy o zapchajsztuce, bo kabel urwany lub pęknięta kopułka z przebiciem. Co do jakości, to już nie wspominam, bo m70 to najbardziej wybredne scierwo z palety lat 80-tych..
    Na to że ktokolwiek przy posiadanym "na chwile" takim ścierwie, zrobi cokolwiek na nowych częściach, przed decyzją o sprzedaży którą podejmuje jak coś zaczyna padać, naprawdę polecam NIE LICZYĆ.
    Czarne e32 w benzynie!


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •