Jak masz w silniku informację temperature tu high to masz odpowiedź. Jakie dokładnie są błędy w silniku.
Zadbaj o układ chłodzenia.

Ciśnienie niskie na poziomie 2,5 to jest jak najbardziej ok ale jak spada do 1 to już nie jest ok. Kompresor jest uszkodzony jak nie może wytworzyć ciśnienia a nie nie może zassać. Wtedy ciśnienie niskie jest na poziomie np 4,5 bar a wysokie 8.
Można przedmuchać układ azotem.
Czy były w układzie opiłki - szary olej na ściankach układu?
Przy 20 barach i zapchanym układzie układ sam może się nie przepchać.
20 bar jest ciśnieniem akceptowalnym ale już świadczy o za małym chłodzeniu np przez skraplacz. Przedmuchaj skraplacz sprężonym powietrzem ale ostrożnie bo można uszkodzić.
Jak jest ciśnienie 20 bar przy temp na dworze w okolicach 20 stopni to przy 30 stopniach na dworze będzie spokojnie 30 bar. Ciśnienie zależy od temp zewnętrznej i temp silnika.

Samo naprawienie załączania sprężarki nie rozwiąże Twojego problemu z klimą do końca. Trzeba będzie jeszcze doprowadzić ciśnienia do normy. To są dwie niezależne usterki.