Strona 2 z 13 PierwszyPierwszy 123412 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 130

Wątek: 4.4 a 5.4 czy faktycznie koszta zupełnie róźne?

  1. #11
    Cytat Zamieszczone przez rodzinabmw Zobacz posta
    zapewne przy spokojnej jeżdzie, bez szaleństw, bo jeśli chodzi o szalenstwo V12 to coś na ten temat może powiedziec kolega Kafarek, co prawda ma M70 no ale dużej róznicy na pewno nie ma
    Przy spokojnej jezdzie po miescie spala mi 19, przy normalnej 24 a gdy mnie troche poniesie to wychodzi 35 a czasami tak jak kolega Kafarek
    ale tak czy inaczej wypalam w miesiacu dwa pelne zbiorniki

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Cytat Zamieszczone przez mirecki Zobacz posta
    Przy spokojnej jezdzie po miescie spala mi 19, przy normalnej 24 a gdy mnie troche poniesie to wychodzi 35 a czasami tak jak kolega Kafarek
    ale tak czy inaczej wypalam w miesiacu dwa pelne zbiorniki
    uzupełnij kolego wypowiedz-ile km robisz miesiecznie?

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar 7er Fanatic
    Dołączył
    Apr 2010
    Posty
    434
    BMW
    Ciemna strona mocy
    Skąd
    okolice wwa
    z doświadczenia wiem, że 4,4 spali w mieście przy normalnej jeździe 16 litrów (automat)

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    833
    BMW
    E38 740IA M60, E39 525d
    Skąd
    Kraków
    moje m60 4.0 w automacie jazda normalna bez szaleństw na krótkich odcinkach teren pozamiejski miasta zero trasy tez i od kilku miesięcy nie kasowane obc mam 16.2 na 18 255/50 w tamtym roku na 16 miałem 15. W trasie przy turlikaniu sie po 130 km/h 10.2 L.

  5. #15
    Cytat Zamieszczone przez rodzinabmw Zobacz posta
    uzupełnij kolego wypowiedz-ile km robisz miesiecznie?
    nie jestem w stanie powiedziec ile robie kilometrow gdyz tego nie sledze i nie zeruje licznika

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    ale 5-20 km jak niektórzy czy 2-5 tyś?

  7. #17
    Cytat Zamieszczone przez rodzinabmw Zobacz posta
    ale 5-20 km jak niektórzy czy 2-5 tyś?
    zastanawialem sie nad tym i mysle ze to bedzie okolo 1500 km ale kazdego miesiaca jest inaczej

  8. #18
    Początkujący Użytkownik Awatar Cerbera
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    20
    BMW
    e65 760
    Skąd
    Kraków
    To bardzo mało ja miesiecznie robie jakies 6-10kk ale jesli trafi sie dobra V12 biore bez zawachania,powiem tak jesli ktos mysli ze zaoszczedzi np kupujac disla to sie myli wyda potem na servis dwa razy wiecej wiem bo mam subaru legacy disel.....przeglad w aso 1280zl za sam olej i filtry a gdzie reszta i czekanie miesiacami na czesci.....miałem kiedys e32 V12 i srednio od 17l do 25l piła;-)

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Cytat Zamieszczone przez Cerbera Zobacz posta
    To bardzo mało ja miesiecznie robie jakies 6-10kk ale jesli trafi sie dobra V12 biore bez zawachania,powiem tak jesli ktos mysli ze zaoszczedzi np kupujac disla to sie myli wyda potem na servis dwa razy wiecej wiem bo mam subaru legacy disel.....przeglad w aso 1280zl za sam olej i filtry a gdzie reszta i czekanie miesiacami na czesci.....miałem kiedys e32 V12 i srednio od 17l do 25l piła;-)
    jeśli już mowa o serwisach zaprowadż E38 do serwisu to kwota będzie podejrzewam o wiele wyższa. Tak więc nie ma co patrzeć na serwis bo to jak każdy wie droga przyjemność. Skupmy się bardziej na częściach zamiennych (dobrej klasy zamiennikach) itp.

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik Awatar darkman
    Dołączył
    Apr 2011
    Posty
    331
    BMW
    E38
    Skąd
    dolnośląskie
    Cytat Zamieszczone przez hostessa Zobacz posta
    Czy faktycznie jest to tak duża różnica?
    Przy mojej nodze:

    5,4 - 30-35 po mieście + części eksploatacyjne x2 jak już było to wspomniane
    4.4- 20-24 po mieście
    3.0 - 14-18

    nie ma się co czarować, V12 do codziennej jazdy po mieście się po prostu nie nadaje, bo pić musi, nawet jak w korkach stoi - chyba, że ktoś nie liczy się z paliwem i cenami paliwa... a pije czy jedzie czy stoi ;)

    różnica w mocy i przyspieszeniu jest ogromna pomiędzy 4.4 a 5.4 - V12 idzie jak po masełku bez jąknięcia i bez oporu, wskazówka w baku też spada bez oporu ;)

    V12 to piękny motor, zadbany i regularnie serwisowany jest nie do zarżnięcia, nie mniej jednak pozostawiony "sam sobie" odpłaci się z taką nawiązką, że portfel na anoreksję zapadnie - jeśli wcześniej orlen czy inne bp tego z nim nie zrobi :)

    Jeśli to ma być auto do codziennego użytku, jeśli ma robić po kilka tys km miesięcznie.. to zdecydowanie V8 i 4.4, jeśli to ma być zabawka, drugie auto... to zdecydowanie i bez chwili namysłu V12 ;)

    Osobiście jeżdżę V8 3.0... w planach jest V12... ale modeli poliftowy i jako drugie auto, V12 wykończyłoby mnie finansowo gdybym miał nim "pracować" ;) Niestety... lubię sobie depnąć w ten gaz, tym bardziej jeśli jest czym przycisnąć... a przy tym.. jeden zbiornik paliwa wystarcza na ~300 km

    p.s. w ogóle... to po jaką cholerę kupować V12 żeby go trzymać na uwięzi i bać się dać po garach bo wskazówka ekonomizera zniknie... to się mija z celem, V12 nie do tego zostało stworzone ;)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •