Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
V12 tylko ladnie pracuje na wolnych obrotach, pozniej jest jak sokowirowka, moje m60b30 lepiej brzmialo niz aktualne v12, a spalanie... srednio 18
Hehe pokłóćmy się teraz co jest lepsze Adidas czy Versace. Ktoś na tym forum kiedys powiedział że są 7ki i 750ki. To różne auta. Przecież są tacy (mój znajomy) którzy wolą włożyć 30tys w Focusa MK1 i to dla nich będzie lepsze auto - kto co lubi.
Ja jeździłem jedną i drugą i moje subiektywne odczucie jest takie że 750iL brzmi lepiej w środku (bo nie jeżdżę na dachu ;) ), przyspiesza lepiej bo równomierniej oddaje moc i niezaprzeczalnie ma większy moment obrotowy, lepiej wygląda i ma automat co uważam za przewagę bo ja lubię te automaty.
Nauczyłem się jeździć na 7 i wiem jak nie marnować paliwa (pisałem w poprzednim poście) dlatego nie uwierzę W MOIM PRZYPADKU w spalanie w trasie na poziomie 13l, predzej uwierze w 9,5. Ale to ja. Ktoś kupi siedem V12 i bedzie jezdzil jak moj kumpel ktory nie potrafil zejsc 3,5 V8 ponizej 15l, podobnie jak jej obecny właściciel. Temat spalania może być sensowny w dyskusji o Golfie TDI (bardzo fajne auto).
Przyspieszenie w instrukcji? Ktoś może podać ze swojej? Skąd biorą się wartości w internecie?
Przed zakupem liczyłem swoją, miała 110 na zegarach (czyli ok 102 w rzeczywistości) po niespełna 7 sekundach. Ale pewnie bajki opowiadam ;)
V8 już bym nie kupił.
Ostatnio edytowane przez Michal750 ; 12-07-2011 o 03:53
"Każda Sroka swój ogon chwali". Dla mnie BMW 750iL to jest nr1. I następna kupię właśnie z tym silnikiem. Zdaję Sobie sprawę, że będą większe wydatki o cztery świece, o jeden filtr paliwa, ale to nie są jakieś duże koszty. To że spali więcej paliwa - to trudno jakoś się z tym pogodzę :D
~~ черный бумер ~~
Moje BMW - E38 735iA M62 i E39 530d M57
EX - E30 316i, E34 525i, E32 730iA, E34 525TDS'A
ja też bym polecił 750i ale tak naprawdę o tym, który lepszy, trzeba się przekonać na własnej skórze. Inaczej tego sprawdzić nie można.
=// Bardzo Modny Wózek \\=
oczywiscie że 750 .....:) ale na powaznie , w spalaniu niewielka roznica a osiagi wyzsze i nie ma co gadać...
co d otych wyższych osiągów to z chęcią stanąłbym z e-32 lub e-38 750i :)
Ja swoim V12 w longu nie dalem rady V8 4.4 w manualu
ja swoją 750 od 0-100 mam takie osiągi jak 330i e46, potem został w tyle, czyli po tyczh 11 latach nadal mam koło 6,5s ;)
ja właśnie stałem przed takim dylematem pół roku temu i wybrałem v12 bo jest to znacznie prostrzy silnik i w czasie jazdy lepiej brzmi
spalanie praktycznie takie same jak 4.4 a ciągnie lepiej, równiej, płynniej, przyjemniej
jak do tej pory koszta napraw czy dopieszczenia są niższe niż 4.4 - bo kumpel kupił w tym samym okresie co ja i wrzucił prawie dwa razy tyle ;)
i teraz wiem że w e38 król jest tylko jeden - 750 i nie ma co się zastanawiać
jak mam zmieniac auto to na 750 ale tym razem Lang, albo na e65 - jeszcze się nie zdecydowałem :D
w e65 jest już różnica w kosztach między np 745 a 760 - widać od razu po spalaniu, ale w e38 jak dla mnie zakup 4.4 jest nieopłacalny
było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r