Borykam sie z tym jakis juz czas ostatnio kupiłem el. nr 13 wymieniłem poskładałem i co? Silnik zacząl falowac na maxa dziwnie pracuje jakby nie na wszystkie gary do tego mocy brak i przełącza na 4 bieg dopiero przy 3tys i przy około 110km/h normalnie było to przy 90km/h dodatkowo szarpie przy zmianie biegów :/ Rozebralem wszystko okazało sie ze el. nr 15
tez jest sparciały i popekany narazie go pokleiłem tasma szczelnie (wymiana po swietach jak ASO zacznie prace) ale ku mojemu zdziwnieniu to nie pomogło dalej faluje a dodatkowo potrafi zgasnac przy ruszaniu! Panowie gdzie jeszcze szukac wezy podcisnieniowych bo one tam ida w głąb i ciezko cokolwiek znalesc :/ czy mógł sie skonczyc zaworek nr 12 były by takie objawy moze cos innego ? To co sie teraz stalo czyli to co opisałem wyzej działo sie juz długi czas w powiedzmy mikro skali (po za zmiana biegu w nieodpowienim momencie) az sie skonczylo i teraz kwestia czy to zbieg okolicznosci z ta wymiana wezyka czy ma to jednak jakis zwiazek ze podcisnieniem?! :/
Jestem uziemiony a mechanik bedzie mial dla mnie czas za 4 tyg co to oznacza pisac nie musze :/ :(
spokojnych i bezawaryjnych swiat :/