-
Zaawansowany Użytkownik
Witam
Co do częściowo nagrzanej chłodnicy - tak ma być. Jako, że płyn chłodzący ciepły wiadomo - będzie wyżej niż zimny - zjawisko - fizyko-chemiczne - ale to wszystko gdy nie jest w pełni otwarty termostat - czyli wąż biegnący od termostatu nie ma temp. zblizonej do węża chłodnicy wylotowego.
Termostat nie otwiera się nagle więc płyn chłodniczy nie wytryśnie - spokojnie - tutaj bez obaw. W BMW jest to normalne że przy wolnych obrotach temp. jest wyższa jako że wisko nawet jesli sie zasprzegli to wiruje z mniejszą prędkością.
Wracając do chłodnicy i jej temp. - dopiero po pełnym otwarciu się termostatu chłodnica powinna mieć w miare wyrównaną temperaturę dlatego że zwiększamy obieg cieczy przez chłodnicę - a to za sprawą własnie termostatu, a co za tym idzie pompa wodna napędza płyn więc wpłynie on wtedy wszedzie - nawet na dolną część chłodnicy.
Nie wiem czy pomoglem ale chyba rozwialem kilka mitów.
Pozdrawiam
Chester
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum