Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: 3.0d problemy z podciśnieniem

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Steruje spalinami które przy niskich obrotach są spalane powtórnie, do EGR idą cienkie wężyki podciśnienia, na nich masz 3 zaworki EGR, pod kolektorem ssącym, przy turbo i poduszkach silnika. Jest to ogólnie wszystko ze sobą połączone i zależne: powietrze, podciśnienie, system EGR.
    Patrząc na silnik od przodu to po lewej ręce masz pompę vacum a po prawej EGR.

    Jak EGR siada to nie odcina spalin jak wciśniesz pedał gazu, auto zamula a te nadwyżki widać w lusterku wstecznym jak wylatują spaliny.
    Przynajmniej tak mi się wydaje ;)

    Cytat Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
    Zrzuć dolot, załóż jakiś ciasny wężyk na niego i zassij ustami
    Chyba jednak nie skorzystam bo jak będzie zaoliwiony zawór to ... smacznego :D
    Ostatnio edytowane przez coboss ; 09-07-2011 o 12:04
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •