-
Początkujący Użytkownik
jak sie rozrzad posypal, to na bank sa zawory pokrzywione.
przy remoncie silnika tj wymiane tlokow i pierscieni lepiej jest wyjac silnik i wszystko skladac od podstaw, ostatnio robilem remont w bmw e46 2.0 D- wypalilo dziure w tloku, z kumplem rozebralismy silnik co do srubki, poszla nowa tuleja na 1 cylinder razem z nowym tlokiem i reszta nowych pierscieni.
jak sie silnik wyjmie i polozy na stol to jest wszystko latwiejsze do roboty, chociaz da sie zrobic remont z silnikiem w aucie, miske olejowa trzeba zdjac, odkrecic stopki od korbowodów, zdjąc glowice i wypchnac tloki z korbowodami do gory.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum