Filtr fazy lotnej jest między reduktorem a listwą wtryskową.
Filtr fazy ciekłej jest albo w reduktorze albo w jego okolicy.
Aby wymienić filtr fazy ciekłej należy zakręcić zawór w butli. Małe kółeczko.
Przy wymianie fazy lotnej poleci trochę gazu i przestanie. Zabieg bezpieczny na świeżym powietrzu. A przy ciekłej poleci sporo więcej ale kiedyś skończy lecieć. Nie można szybko odkręcać mocowania filtra bo może poparzyć i zamarznąć tylko trzeba powoli upuszczać. Trzeba zwrócić uwagę na magnesik jak jest żeby go nie wywalić i na o ringi jak są aby ich nie przeciąć. Pasowało by sprawdzić szczelność połączeń po tym na przykład wodą z mydłem. Z map sensorem też nie ma żadnej filozofii. Tylko wypiąć stary i wpiąć nowy. Poleci gaz jak będziesz go wymieniał przed filtrami. On jest połączony z listwą i filtrem fazy ciekłej.

Ostrzegam. Zabawa z gazem może narobić sporo bałaganu i nieszczęścia więc jak nie wiesz co robisz to lepiej zastanów się kilka razy czy warto ryzykować.