Ja u siebie montowałem od v8.
Nie mam pojęcia gdzie się znajduje w v12 ale od v8 nie można zastosować w r6 na tych samych mocowaniach i tym samym miejscu.

Ja u siebie zamocowałem przy lampie przedniej lewej.
Potrzebny jest OBC z możliwością ustawienia godziny do odpalenia webasta. Po naciśnięciu guzika w lewym dolnym rogu o nazwie zite czy jakoś tak powinno się wyświetlić aus luft lub aus heict w zależności od temp na zewnątrz. Po kolejnym naciśnięciu klawisza ma się wyświetlić z1 i godzina oraz kolejne naciśnięcie ma być z2 i godzina.
Poza samym agregatem i obc potrzebna jest wiązka co niestety idzie wzdłuż auta do bagażnika. Ciężko ją wyciągnąć z bagażnika prze kanapę z tyłu. Jest sporo rozbierania. Poza wiązką z przekaźnikami przy aku z tyłu w bagarzniku potrzebny jest moduł przekaźnikowy znajdujący się nad schowkiem ( czarna puszka większa od paczki papierosów ).
Podsumowując niezbędne rzeczy do poprawnego działania jak w oryginale to:
Agregat
Mocowanie agregaty z tłumikiem i rurką do zasysania powietrza, można kupić od zestawów uniwersalnych
Wiązka kompletna
Moduł przekaźnikowy
OBC z funkcja grzania i wietrzenia ( interesująca funkcja bo w lecie przewietrza samochód, sterowane czujnikiem temp zewnętrznej )
Pompa wody elektryczna - ja tą co dostałem z webastem miałem uszkodzoną i podpiąłem się do pompy pod ez
Przewody wodne i trójniki.
Przewody elektryczne bo oryginalna wiązka jest za krótka.
Przekaźnik do wentylatora nawiewu - ten do webasta ma w sobie diodę. Ja u siebie dołożyłem ta diodę i jest wszystko ok.

Ważną rzeczą było podpięcie wiązki do panelu od ogrzewania aby dało się zagrzać wnętrze.
Trzeba było dołożyć 3 przewody do panelu od ogrzewania bo ja nie mam klimy.
W wiązce od klimy jest już kość do webasta więc nie ma się czym martwić.
Ja u siebie nie podpinałem drugiego aku tylko bezpośrednio do zasilania z aku pod kanapą.

Jak masz jakieś pytania na temat montażu i wszystkiego na temat webasta w e32 to pisz śmiało.